Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych do następujących stołówek: 1.Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11 NIP – 892-11-61-653 2.Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej NIP – 892-12-49-810 3. Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu NIP – 892-11-61-469 4.Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54 NIP – 892-11-61-481

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół nr 2
Miejscowość Rypin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655389-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009, 151120006, 32000003, 155000003, 158000006, 153000001, 152200006, 158110006, 31425003, 158122005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do następujących stołówek:
1. Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11 NIP – 892-11-61-653
2. Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej NIP – 892-12-49-810
3. Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu NIP – 892-11-61-469
4. Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54 NIP – 892-11-61-481
w następujących pakietach asortymentowych:

Pakiet 1 – mięso i wyroby wędliniarskie (Załącznik nr 1),
Pakiet 2 – drób (Załącznik nr 2),
Pakiet 3 – warzywa i owoce (Załącznik nr 3),
Pakiet 4 – ziemniaki (Załącznik nr 4),
Pakiet 5 – nabiał (Załącznik nr 5),
Pakiet 6 – różne artykuły spożywcze (Załącznik nr 6),
Pakiet 7 – mrożonki (Załącznik nr 7),
Pakiet 8 – ryby (Załącznik nr 8),
Pakiet 9 – pieczywo (Załącznik nr 9),
Pakiet 10 – jaja (Załącznik nr 10),
Pakiet 11 – ciasta (Załącznik nr 11).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19429278-8afb-4507-be1f-ec5f9ce48682
Biuletyn 655389-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół nr 2
Regon 71531900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Rypin
Zamawiajacy kod pocztowy 87500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-54 2803161
Zamawiajacy fax 0-54 2803161
Zamawiajacy email zs2rypin@wp.pl
Adres strony url www.zs2rypin.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zs2rypin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zs2rypin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zs2rypin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych do następujących stołówek: 1.Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11 NIP – 892-11-61-653 2.Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej NIP – 892-12-49-810 3. Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu NIP – 892-11-61-469 4.Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54 NIP – 892-11-61-481
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do następujących stołówek: 1. Zespół Szkół nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej ul. Dworcowa 11 NIP – 892-11-61-653 2. Zespół Szkół nr 4 w Nadrożu im. Ziemi Dobrzyńskiej NIP – 892-12-49-810 3. Dom Pomocy Społecznej „Kombatant” w Ugoszczu NIP – 892-11-61-469 4. Dom Dziecka w Rypinie im. Janusza Korczaka ul. Mławska 54 NIP – 892-11-61-481 w następujących pakietach asortymentowych: Pakiet 1 – mięso i wyroby wędliniarskie (Załącznik nr 1), Pakiet 2 – drób (Załącznik nr 2), Pakiet 3 – warzywa i owoce (Załącznik nr 3), Pakiet 4 – ziemniaki (Załącznik nr 4), Pakiet 5 – nabiał (Załącznik nr 5), Pakiet 6 – różne artykuły spożywcze (Załącznik nr 6), Pakiet 7 – mrożonki (Załącznik nr 7), Pakiet 8 – ryby (Załącznik nr 8), Pakiet 9 – pieczywo (Załącznik nr 9), Pakiet 10 – jaja (Załącznik nr 10), Pakiet 11 – ciasta (Załącznik nr 11).
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione Wykaz dostaw realizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – z tego okresu, do różnych odbiorców (w tym również do sklepów własnych) artykułów spożywczych o wartości netto minimum 40.000,- zł rocznie (pakiety nr:1,2,3,6,10), minimum 15.000,- zł rocznie (pakiety nr: 4,5,7,8) i 4.000,- zł rocznie (pakiety nr: 9,) z podaniem jej wartości, przedmiotu oraz okresu i miejsca dostaw o treści odpowiadającej załącznikowi nr 13.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa mięso i wyroby wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa ciasta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15812200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz, stanowi załącznik nr 11 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)