Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654811-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w pakietach o wartości powyżej 30.000 euro.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 015f026f-d6cd-4e8b-ba66-231674c648e2
Biuletyn 654811-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 112964100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 271 942
Zamawiajacy fax 438 275 452
Zamawiajacy email spzozsieradz@lodzkie.pl
Adres strony url www.spzozsieradz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozsieradz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki 98-200 Sieradz ul. Armii Krajowej 7.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer referencyjny SZP. 215 - 55/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w pakietach o wartości powyżej 30.000 euro.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-19T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.); które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej( www.spzozsieradz.pl ) informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. /oświadczenie składane w oryginale/ (Załącznik nr 7)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.. Oświadczenie wykonawcy, że oferowany asortyment posiada znak CE (Certyfikat CE). Aktualnych katalogów, opisów, fotografii, ulotek potwierdzających parametry oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie:  zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT,  wydłużenia okresu realizacji umowy w przypadku niewykorzystanych ilości asortymentowych,  zmiana numeru katalogowego towaru, z zachowaniem pozostałych parametrów,  zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, przy czym zmiana ceny jednostkowej odbywa się z zachowaniem proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,  w przypadku uzasadnionego braku na rynku produktu objętego umową Wykonawca będzie mógł dostarczyć zamiennik o nie gorszych parametrach niż przedmiot umowy o cenie niższej minimum 5 % w stosunku do ceny netto oferty (Załączyć stosowne dokumenty). Zmiany wymagają potwierdzenia pisemnego w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)