ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2019

Publication date 2018-12-03
End date 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach
Miejscowość Kartuzy
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656796-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 31425003, 151000009, 151315000, 155000003, 158100009, 153311709, 152000000, 32121001, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j.
2. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j. (np. „Koncentrat pomidorowy Włocławek”, „Serek śmietankowy Almette” i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem.
3. Zaoferowane produkty muszą spełnić wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz.1154).
4. Zamówienie zostało podzielone na 10 części obejmujące następujące grupy produktów:
Części zamówienia Nazwa grupy produktów Kod CPV Nr załącznika w ofercie
I Artykuły ogólnospożywcze 15800000-6 Załącznik 1a
II Jaja spożywcze 03142500-3 Załącznik 1b
III Mięso i wędliny 15100000-9 Załącznik 1c
IV Drób i wyroby drobiarskie 15131500-0 Załącznik 1d
V Przetwory mleczarskie 15500000-3 Załącznik 1e
VI Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie 15810000-9 Załącznik 1f
VII Mrożonki 15331170-9 15220000-6 Załącznik 1g
VIII Ryby i przetwory rybne 15200000-0 Załącznik 1h
IX Ziemniaki 03212100-1 Załącznik 1i
X Warzywa i owoce 15300000-1 Załącznik 1j

5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z części.
6. Wymogi dodatkowe:
- dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do magazynu Zamawiającego, tj.:
nabiał, jaja, warzywa i owoce, ziemniaki: do przypisanych magazynów, znajdujących się w piwnicy;
- przy każdej dostawie Wykonawca wystawia dokument WZ (wydanie zewnętrzne
z magazynu Zamawiającego);
- fakturę / rachunek (na podstawie dokumentów WZ) Wykonawca wystawia tylko 2 razy w miesiącu: pierwszą w połowie miesiąca, a drugą na koniec miesiąca;
- faktura / rachunek wystawiane są na następujące dane:
Nabywca: Gmina Kartuzy ul. Gen. J. Hallera 1, 83-300 Kartuzy NIP: 589-001-05-83
Odbiorca: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. M. Kopernika ul. Wzgórze Wolności 1, 83-300 Kartuzy
- forma płatności – przelew z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego zewnętrznego dowodu księgowego (np. faktura lub rachunek)
- Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.

7. Ilości podane w załącznikach 1a – 1j są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 30%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

8. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego pocztą elektroniczną bądź zgłoszone telefonicznie najpóźniej w piątek poprzedzający kolejny tydzień pracy stołówki.
Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od poniedziałku następnego tygodnia i tak przez kolejne dni, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego.
W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w ciągu max. 24 godzin.
Ze względu na małą powierzchnię magazynową Zamawiający wymaga następującej częstotliwości dostaw:
- część nr 1 (załącznik 1a) min. 4 razy w tygodniu
- część nr 2 (załącznik 1b) min. 1 raz w tygodniu
- część nr 3 (załącznik 1c) 3 - 4 razy w tygodniu
- część nr 4 (załącznik 1d) 3- 4 razy w tygodniu
- część nr 5 (załącznik 1e) min. 4 razy w tygodniu
- część nr 6 (załącznik 1f) min. 4 razy w tygodniu
- część nr 7 (załącznik 1g) min. 2 razy w tygodniu
- część nr 8 (załącznik 1h) 1 raz w tygodniu
- część nr 9 (załącznik 1i) 1 raz na 2 tygodnie
- część nr 10 (załącznik 1j) min. 4 razy w tygodniu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 48caee8e-1e69-4380-a542-7a2edd41fc4f
Biuletyn 656796-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach
Regon 19039215900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wzgórze Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kartuzy
Zamawiajacy kod pocztowy 83300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 681 18 17
Zamawiajacy fax 58 681 33 25
Zamawiajacy email sp2mk@poczta.onet.pl
Adres strony url http://sp2.kartuzy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka oświatowa utworzona przez JST
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.sp2.kartuzy.witrynaszkolna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach, ul.Wzgórze Wolności 1, 83-300 Kartuzy
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2019
Numer referencyjny ZP.271.01.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j. 2. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j. (np. „Koncentrat pomidorowy Włocławek”, „Serek śmietankowy Almette” i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem. 3. Zaoferowane produkty muszą spełnić wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz.1154). 4. Zamówienie zostało podzielone na 10 części obejmujące następujące grupy produktów: Części zamówienia Nazwa grupy produktów Kod CPV Nr załącznika w ofercie I Artykuły ogólnospożywcze 15800000-6 Załącznik 1a II Jaja spożywcze 03142500-3 Załącznik 1b III Mięso i wędliny 15100000-9 Załącznik 1c IV Drób i wyroby drobiarskie 15131500-0 Załącznik 1d V Przetwory mleczarskie 15500000-3 Załącznik 1e VI Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie 15810000-9 Załącznik 1f VII Mrożonki 15331170-9 15220000-6 Załącznik 1g VIII Ryby i przetwory rybne 15200000-0 Załącznik 1h IX Ziemniaki 03212100-1 Załącznik 1i X Warzywa i owoce 15300000-1 Załącznik 1j 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z części. 6. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do magazynu Zamawiającego, tj.: nabiał, jaja, warzywa i owoce, ziemniaki: do przypisanych magazynów, znajdujących się w piwnicy; - przy każdej dostawie Wykonawca wystawia dokument WZ (wydanie zewnętrzne z magazynu Zamawiającego); - fakturę / rachunek (na podstawie dokumentów WZ) Wykonawca wystawia tylko 2 razy w miesiącu: pierwszą w połowie miesiąca, a drugą na koniec miesiąca; - faktura / rachunek wystawiane są na następujące dane: Nabywca: Gmina Kartuzy ul. Gen. J. Hallera 1, 83-300 Kartuzy NIP: 589-001-05-83 Odbiorca: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. M. Kopernika ul. Wzgórze Wolności 1, 83-300 Kartuzy - forma płatności – przelew z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego zewnętrznego dowodu księgowego (np. faktura lub rachunek) - Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 7. Ilości podane w załącznikach 1a – 1j są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 30%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 8. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego pocztą elektroniczną bądź zgłoszone telefonicznie najpóźniej w piątek poprzedzający kolejny tydzień pracy stołówki. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od poniedziałku następnego tygodnia i tak przez kolejne dni, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w ciągu max. 24 godzin. Ze względu na małą powierzchnię magazynową Zamawiający wymaga następującej częstotliwości dostaw: - część nr 1 (załącznik 1a) min. 4 razy w tygodniu - część nr 2 (załącznik 1b) min. 1 raz w tygodniu - część nr 3 (załącznik 1c) 3 - 4 razy w tygodniu - część nr 4 (załącznik 1d) 3- 4 razy w tygodniu - część nr 5 (załącznik 1e) min. 4 razy w tygodniu - część nr 6 (załącznik 1f) min. 4 razy w tygodniu - część nr 7 (załącznik 1g) min. 2 razy w tygodniu - część nr 8 (załącznik 1h) 1 raz w tygodniu - część nr 9 (załącznik 1i) 1 raz na 2 tygodnie - część nr 10 (załącznik 1j) min. 4 razy w tygodniu
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów Nadzorowanych podlegających Urzędowej Kontroli Żywności Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej - dotyczy tylko podmiotów prowadzących sprzedaż bezpośrednią oraz podmiotów prowadzących produkcję pierwotną.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów Nadzorowanych podlegających Urzędowej Kontroli Żywności Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej - dotyczy tylko podmiotów prowadzących sprzedaż bezpośrednią oraz podmiotów prowadzących produkcję pierwotną.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Jaja spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1c do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drób i wyroby drobiarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1d do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Przetwory mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1e do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1f do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1g do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ryby i przetwory rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1h do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1i do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1j do SIWZ
  

Criterion

Kryteria godzina dostawy do magazynu żywnościowego
Znaczenie 7,00
  
Kryteria termin dostaw doraźnych
Znaczenie 3,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)