GuidZP400 |
c62836de-361c-4cc2-971d-d3ced63a4b54
|
Biuletyn |
656672-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
|
Regon |
001022920
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ozimska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-057
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 454 00 67/70
|
Zamawiajacy fax |
77 456 43 13
|
Zamawiajacy email |
is@op.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Ozimska 19, 45-057 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanerów i dysków dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu
|
Numer referencyjny |
1601-ILZ.260.55.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanerów i dysków, wraz zapewnieniem usług gwarancyjnych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania został przedstawiony w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia).
4. Miejscem dostawy jest Opole. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu do miejsca w budynku
|
Cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje wymogów w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje wymogów w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje wymogów w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp nie będzie wzywał do złożenia dokumentów na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-22) ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie formułuje wymogów w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie pisemnej), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
2) opis oferowanych produktów na poszczególne zadania pod kątem spełniania wymogów postawionych w załączniku nr 1. Wykonawca wypełnia i podpisuje załącznik nr 1A, 1B lub 1C do formularza ofertowego w zależności od zadania, na które składana jest oferta, opisując każdy z parametrów, które wyspecyfikował Zamawiający. Opis musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego. Opis stanowić będzie treść oferty i Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli:
- Wykonawca nie dołączy wypełnionego i podpisanego załącznika nr 1A i/lub 1B i/lub 1 C do oferty;
- z treści załączonego opisu parametrów i funkcjonalności wynikać będzie niezgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego;
2. Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składa osobno każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej w oryginale.
2) dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału lub sporządzonego przez notariusza odpisu. W przypadku spółki cywilnej umowę spółki i, o ile nie jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Uwagi:
- Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej.
- W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Zamawiający w celu usprawnienia procedury przetargowej dopuszcza, a Wykonawca – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej, sporządzone wg wzoru (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium na zadanie nr 3.
2. Zamawiający żąda wniesienia wadium na zadanie nr 1 i zadanie nr 2:
1) Na zadanie nr 1 – w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych);
2) Na zadanie nr 2 – w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych);
3. Wadium jest wnoszone odrębnie dla każdego zadania. Wykonawca, która składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, może wnieść wadium w wysokości sumy kwot wadium wymaganych przez Zamawiającego dla obu zadań. Zamawiający wymaga, aby z treści dokumentu wadialnego lub przelewu jednoznacznie wynikało, jakiego zadania w zamówieniu wadium dotyczy.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu – wyłącznie przelewem – na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Opolu:
nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium – dostawa urządzeń wielofunkcyjnych / drukarek i skanerów zadanie nr ....”
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) gwarancjach bankowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(tj. Dz. U. z 2018 poz. 110 z późn. zm.).
5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna:
1) składa się wraz z ofertą w oryginale w siedzibie Zamawiającego (zaleca się dołączyć do oferty gwarancję lub poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem trwale złączyć z ofertą natomiast oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty);
2) z treści dokumentu powinien jednoznacznie wynikać przedmiot zamówienia, którego dotyczy wadium;
3) powinno obejmować cały okres związania ofertą toteż termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą;
4) powinno zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do bezwarunkowej wypłaty całej kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
6. Wadium, bez względu na formę, należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert.
7. W przypadku wadium wniesionym w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy należy uwzględnić czas niezbędny do zaksięgowania przelewu - wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
8. Wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę lub na pełnomocnika ustanowionego zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy oraz zawierać: nazwę dającego gwarancję (Wykonawcę), beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta (bank/inst. ubezpieczająca), kwotę gwarancji równą kwocie wadium.
9. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp.
10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
11. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli zajdą przesłanki określone
w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. W przypadku niewskazania numeru rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium, Zamawiający dokona zwrotu wadium na rachunek bankowy, z którego wpłynęło wadium.
13. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zmian postanowień umownych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy została przewidziana w IPU stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający na wszystkie trzy zadania nie posiada gwarancji uzyskania środków na sfinansowanie i zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przedmiotowej części na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp (wprowadzonego na mocy ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1693)), jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 obejmuje zakup i dostawę urządzeń wielofunkcyjnych, na którą składają się:
a) Duże urządzenia wielofunkcyjne A3, mono – 38 sztuk;
b) Małe urządzenia wielofunkcyjne A4, mono – 4 sztuki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 obejmuje zakup i dostawę drukarek i skanerów, na którą składają się:
a) Drukarki przenośne – 34 sztuki,
b) Skaner stacjonarny – 2 sztuki,
c) Skanery przenośne – 60 sztuk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 obejmuje zakup i dostawę dysków przenośnych – 3 sztuki.
|
| |