GuidZP400 |
cad9f582-76e5-4b4b-81da-de7d80d75e06
|
Biuletyn |
656721-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
|
Regon |
000868514
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Racibórz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
034181056
|
Zamawiajacy fax |
324153381
|
Zamawiajacy email |
przetargi@rckik.pl
|
Adres strony url |
www.rckik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rckik.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rckik.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W FORMIE PISEMNEJ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Sienkiewicza 3A, 47-400 Racibórz , pok.203 - piętro II.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nożyków do zgrzewarki TERUMO TSCD do sterylnego łączenia drenów dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu.
|
Numer referencyjny |
RCKiK -13/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nożyków do zgrzewarki Terumo TSCD do sterylnego łączenia drenów w ilości - 12 000 sztuk przez okres 12 miesięcy.
2. Minimalny termin gwarancji dostarczonych łączników- 12 miesięcy.
3. Dostawa odbywać się będzie na koszt własny dostawcy i ryzyko do siedziby Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (w tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenie w załączniku nr 3 do SIWZ).
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m. in.: firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że istniejące powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1 ),
b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
c) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),
d) wykaz czynności, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z informacją na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p.:
1) zwiększenia lub zmniejszenia ilości zakupionych nożyków.
2) zmiany wynagrodzenia w przypadku:
a) ustawowej zmiany podatku VAT;
b) ustawowej zmiany wynagrodzenia minimalnego;
c) ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Waloryzacja wynagrodzenia umownego będzie uruchamiana na zasadach jak niżej:
pod warunkiem, że zmiany te będą miały istotny wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
w okresie pierwszych 12 miesięcy obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ceny zaoferowanej w ofercie niezależnie od zmiany prawa w tym czasie;
w okresie kolejnych 12 miesięcy obowiązywania umowy ceny podane w ofercie mogą ulec zmianie, zgodnie ze zmianą ww. wskaźników i w wyniku przeprowadzonych negocjacji.
Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p. w przypadku:
1)zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej wykonawcy i/lub zamawiającego skutkującej nie możliwością realizacji przedmiotu umowy;
2)powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
3.Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek zamawiającego lub
wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|