Dostawa papieru ksero do rybnickich placówek oświatowych i miejskiego żłobka.

Publication date 2018-12-03
End date 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Miasto Rybnik
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656610-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero do rybnickich placówek oświatowych i miejskiego żłobka.

Lp. Asortyment Ilość ryz
1 Papier ksero A3, gramatura 80g/m2 – biały, klasa B
I gat., białość w skali CIE 161 (+/-2), nieprzezroczystość (%) 94 (+/-2), grubość (µm) 108 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendtsena) 180 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 209
2 Papier ksero A3, gramatura 80g/m2 – biały, klasa C
I gat., białość w skali CIE - 153(+/-3), jasność D65 (z UV) - 107 (+/-2), nieprzeźroczystość - 93% (+/-2), wilogotność: 4,0-5.0%, grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 402
3 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 – biały, klasa B
I gat., białość w skali CIE 161 (+/-2), nieprzezroczystość (%) 94 (+/-2), grubość (µm) 108 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendtsena) 180 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 4757
4 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 - biały, klasa C
I gat., białość w skali CIE - 153(+/-3), jasność D65 (z UV) - 107 (+/-2), nieprzeźroczystość - 93% (+/-2), wilogotność: 4,0-5.0%, grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 10504
5 Papier ksero A4, gramatura 160 g/m2 - biały,
do drukarek atramentowych i laserowych, /ryza 250 kartek/ 251
6 Papier ksero A4, gramatura 200 g/m2 - biały,
do drukarek atramentowych i laserowych, /ryza 250 kartek/ 179
7 Papier ksero A4, gramatura 250 g/m2 - biały,
do drukarek atramentowych i laserowych, /ryza 250 kartek/ 70
8 Papier ksero A3, gramatura 80 g/m2 – kolor (różne kolory),
grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 141
9 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 - kolor, mix kolorów (5 kolorów x 100 arkuszy) - kolory pastelowe,
grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 341
10 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 - kolor, mix kolorów (5 kolorów x 50 arkuszy) - kolory intensywne
grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 250 kartek/ 470
11 Papier ksero A4, gramatura 160g/m2 - kolor (różne kolory), /ryza 250 kartek/ 278


Ogólne wymagania:
1. Realizacja dostawy papieru odbywać się będzie sukcesywnie na zlecenie przesłane faksem lub mailem, przez dyrektorów placówek oświatowych i miejskiego żłobka lub wyznaczonych przez nich pracowników. Wielkość poszczególnych dostaw określana będzie każdorazowo w zleceniach. Realizacja nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę.
2. Wykaz placówek objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 1 do umowy.
3. Imienny wykaz pracowników placówek mogących składać zamówienia, zostanie dostarczony Wykonawcy w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały do siedzib poszczególnych placówek (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy) i złożyć we wskazane miejsce magazynowe, w godzinach pracy placówek.
5. W przypadku placówek składających się z kilku budynków dyrektor placówki w zleceniu na zamawiany papier może wskazać inny adres dostawy.
6. Dyrektorzy lub pracownicy placówek, o których mowa w ust. 1 określą rodzaj poszczególnych asortymentów, w tym kolor zamawianego papieru wskazanego w pozycji 8 i 11 formularza cenowego, w każdorazowym zamówieniu.
7. Wszystkie dostarczone materiały muszą być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonego papieru.
8. Określony w formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować towar charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
9. Jeżeli towar nie spełnia określonych w specyfikacji wymogów Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany w terminie do 14 dni.
10. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje realizację umowy przynajmniej w wysokości 60% wartości umowy brutto (o ile nie nastąpi rozwiązanie umowy lub wypowiedzenie umowy na podstawie okoliczności opisanych w SIWZ). Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane
w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy.
11. W przypadku reklamacji towaru, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt nowego papieru spełniającego wymogi określone w SIWZ.
12. W przypadku trzech następujących po sobie reklamacji danego towaru nie spełniającego wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy.
13. W przypadku wystąpienia reklamacji towarów nie spełniających wymagań określonych
w SIWZ, których wartość wyniesie powyżej 10 % wynagrodzenia umownego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy.

Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy systemu papieru są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d2a5c78-f8f5-42ea-b5ba-3c74aadc3041
Biuletyn 656610-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Rybnik
Regon 276255430
Zamawiajacy adres ulica Bolesława Chrobrego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48324392302
Zamawiajacy fax +48324224124
Zamawiajacy email zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony url www.rybnik.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.um.rybnik.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.um.rybnik.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302, Wydział Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru ksero do rybnickich placówek oświatowych i miejskiego żłobka.
Numer referencyjny ZP.271.166.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero do rybnickich placówek oświatowych i miejskiego żłobka. Lp. Asortyment Ilość ryz 1 Papier ksero A3, gramatura 80g/m2 – biały, klasa B I gat., białość w skali CIE 161 (+/-2), nieprzezroczystość (%) 94 (+/-2), grubość (µm) 108 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendtsena) 180 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 209 2 Papier ksero A3, gramatura 80g/m2 – biały, klasa C I gat., białość w skali CIE - 153(+/-3), jasność D65 (z UV) - 107 (+/-2), nieprzeźroczystość - 93% (+/-2), wilogotność: 4,0-5.0%, grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 402 3 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 – biały, klasa B I gat., białość w skali CIE 161 (+/-2), nieprzezroczystość (%) 94 (+/-2), grubość (µm) 108 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendtsena) 180 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 4757 4 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 - biały, klasa C I gat., białość w skali CIE - 153(+/-3), jasność D65 (z UV) - 107 (+/-2), nieprzeźroczystość - 93% (+/-2), wilogotność: 4,0-5.0%, grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 10504 5 Papier ksero A4, gramatura 160 g/m2 - biały, do drukarek atramentowych i laserowych, /ryza 250 kartek/ 251 6 Papier ksero A4, gramatura 200 g/m2 - biały, do drukarek atramentowych i laserowych, /ryza 250 kartek/ 179 7 Papier ksero A4, gramatura 250 g/m2 - biały, do drukarek atramentowych i laserowych, /ryza 250 kartek/ 70 8 Papier ksero A3, gramatura 80 g/m2 – kolor (różne kolory), grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 141 9 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 - kolor, mix kolorów (5 kolorów x 100 arkuszy) - kolory pastelowe, grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 341 10 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 - kolor, mix kolorów (5 kolorów x 50 arkuszy) - kolory intensywne grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 250 kartek/ 470 11 Papier ksero A4, gramatura 160g/m2 - kolor (różne kolory), /ryza 250 kartek/ 278 Ogólne wymagania: 1. Realizacja dostawy papieru odbywać się będzie sukcesywnie na zlecenie przesłane faksem lub mailem, przez dyrektorów placówek oświatowych i miejskiego żłobka lub wyznaczonych przez nich pracowników. Wielkość poszczególnych dostaw określana będzie każdorazowo w zleceniach. Realizacja nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę. 2. Wykaz placówek objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 1 do umowy. 3. Imienny wykaz pracowników placówek mogących składać zamówienia, zostanie dostarczony Wykonawcy w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały do siedzib poszczególnych placówek (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy) i złożyć we wskazane miejsce magazynowe, w godzinach pracy placówek. 5. W przypadku placówek składających się z kilku budynków dyrektor placówki w zleceniu na zamawiany papier może wskazać inny adres dostawy. 6. Dyrektorzy lub pracownicy placówek, o których mowa w ust. 1 określą rodzaj poszczególnych asortymentów, w tym kolor zamawianego papieru wskazanego w pozycji 8 i 11 formularza cenowego, w każdorazowym zamówieniu. 7. Wszystkie dostarczone materiały muszą być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonego papieru. 8. Określony w formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować towar charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 9. Jeżeli towar nie spełnia określonych w specyfikacji wymogów Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany w terminie do 14 dni. 10. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje realizację umowy przynajmniej w wysokości 60% wartości umowy brutto (o ile nie nastąpi rozwiązanie umowy lub wypowiedzenie umowy na podstawie okoliczności opisanych w SIWZ). Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. 11. W przypadku reklamacji towaru, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt nowego papieru spełniającego wymogi określone w SIWZ. 12. W przypadku trzech następujących po sobie reklamacji danego towaru nie spełniającego wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy. 13. W przypadku wystąpienia reklamacji towarów nie spełniających wymagań określonych w SIWZ, których wartość wyniesie powyżej 10 % wynagrodzenia umownego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy systemu papieru są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 214960,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, każda o wartości minimum 100.000 PLN (sto tysięcy PLN) brutto oraz każda obejmująca w swoim zakresie dostawę papieru ksero. W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia realizacji zamówienia (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych dostaw musi być spełniony: 1) przez Wykonawcę samodzielnie lub 2) przez minimum jeden podmiot (podwykonawcę) udostępniający doświadczenie samodzielnie; 3) w przypadku podmiotów występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia. W sytuacji gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj. - wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Certyfikat FSC lub PEFC lub Ecolabel
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji pojedynczego zlecenia
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)