Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero do rybnickich placówek oświatowych i miejskiego żłobka.
Lp. Asortyment Ilość ryz
1 Papier ksero A3, gramatura 80g/m2 – biały, klasa B
I gat., białość w skali CIE 161 (+/-2), nieprzezroczystość (%) 94 (+/-2), grubość (µm) 108 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendtsena) 180 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 209
2 Papier ksero A3, gramatura 80g/m2 – biały, klasa C
I gat., białość w skali CIE - 153(+/-3), jasność D65 (z UV) - 107 (+/-2), nieprzeźroczystość - 93% (+/-2), wilogotność: 4,0-5.0%, grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 402
3 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 – biały, klasa B
I gat., białość w skali CIE 161 (+/-2), nieprzezroczystość (%) 94 (+/-2), grubość (µm) 108 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendtsena) 180 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 4757
4 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 - biały, klasa C
I gat., białość w skali CIE - 153(+/-3), jasność D65 (z UV) - 107 (+/-2), nieprzeźroczystość - 93% (+/-2), wilogotność: 4,0-5.0%, grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 10504
5 Papier ksero A4, gramatura 160 g/m2 - biały,
do drukarek atramentowych i laserowych, /ryza 250 kartek/ 251
6 Papier ksero A4, gramatura 200 g/m2 - biały,
do drukarek atramentowych i laserowych, /ryza 250 kartek/ 179
7 Papier ksero A4, gramatura 250 g/m2 - biały,
do drukarek atramentowych i laserowych, /ryza 250 kartek/ 70
8 Papier ksero A3, gramatura 80 g/m2 – kolor (różne kolory),
grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 141
9 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 - kolor, mix kolorów (5 kolorów x 100 arkuszy) - kolory pastelowe,
grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 341
10 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 - kolor, mix kolorów (5 kolorów x 50 arkuszy) - kolory intensywne
grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 250 kartek/ 470
11 Papier ksero A4, gramatura 160g/m2 - kolor (różne kolory), /ryza 250 kartek/ 278
Ogólne wymagania:
1. Realizacja dostawy papieru odbywać się będzie sukcesywnie na zlecenie przesłane faksem lub mailem, przez dyrektorów placówek oświatowych i miejskiego żłobka lub wyznaczonych przez nich pracowników. Wielkość poszczególnych dostaw określana będzie każdorazowo w zleceniach. Realizacja nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę.
2. Wykaz placówek objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 1 do umowy.
3. Imienny wykaz pracowników placówek mogących składać zamówienia, zostanie dostarczony Wykonawcy w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały do siedzib poszczególnych placówek (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy) i złożyć we wskazane miejsce magazynowe, w godzinach pracy placówek.
5. W przypadku placówek składających się z kilku budynków dyrektor placówki w zleceniu na zamawiany papier może wskazać inny adres dostawy.
6. Dyrektorzy lub pracownicy placówek, o których mowa w ust. 1 określą rodzaj poszczególnych asortymentów, w tym kolor zamawianego papieru wskazanego w pozycji 8 i 11 formularza cenowego, w każdorazowym zamówieniu.
7. Wszystkie dostarczone materiały muszą być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonego papieru.
8. Określony w formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować towar charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
9. Jeżeli towar nie spełnia określonych w specyfikacji wymogów Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany w terminie do 14 dni.
10. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje realizację umowy przynajmniej w wysokości 60% wartości umowy brutto (o ile nie nastąpi rozwiązanie umowy lub wypowiedzenie umowy na podstawie okoliczności opisanych w SIWZ). Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane
w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy.
11. W przypadku reklamacji towaru, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt nowego papieru spełniającego wymogi określone w SIWZ.
12. W przypadku trzech następujących po sobie reklamacji danego towaru nie spełniającego wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy.
13. W przypadku wystąpienia reklamacji towarów nie spełniających wymagań określonych
w SIWZ, których wartość wyniesie powyżej 10 % wynagrodzenia umownego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy.
Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy systemu papieru są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych.
|
GuidZP400 |
9d2a5c78-f8f5-42ea-b5ba-3c74aadc3041
|
Biuletyn |
656610-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Rybnik
|
Regon |
276255430
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bolesława Chrobrego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48324392302
|
Zamawiajacy fax |
+48324224124
|
Zamawiajacy email |
zam_pub@um.rybnik.pl
|
Adres strony url |
www.rybnik.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.um.rybnik.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.um.rybnik.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302, Wydział Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru ksero do rybnickich placówek oświatowych i miejskiego żłobka.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.166.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero do rybnickich placówek oświatowych i miejskiego żłobka.
Lp. Asortyment Ilość ryz
1 Papier ksero A3, gramatura 80g/m2 – biały, klasa B
I gat., białość w skali CIE 161 (+/-2), nieprzezroczystość (%) 94 (+/-2), grubość (µm) 108 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendtsena) 180 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 209
2 Papier ksero A3, gramatura 80g/m2 – biały, klasa C
I gat., białość w skali CIE - 153(+/-3), jasność D65 (z UV) - 107 (+/-2), nieprzeźroczystość - 93% (+/-2), wilogotność: 4,0-5.0%, grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 402
3 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 – biały, klasa B
I gat., białość w skali CIE 161 (+/-2), nieprzezroczystość (%) 94 (+/-2), grubość (µm) 108 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendtsena) 180 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 4757
4 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 - biały, klasa C
I gat., białość w skali CIE - 153(+/-3), jasność D65 (z UV) - 107 (+/-2), nieprzeźroczystość - 93% (+/-2), wilogotność: 4,0-5.0%, grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 10504
5 Papier ksero A4, gramatura 160 g/m2 - biały,
do drukarek atramentowych i laserowych, /ryza 250 kartek/ 251
6 Papier ksero A4, gramatura 200 g/m2 - biały,
do drukarek atramentowych i laserowych, /ryza 250 kartek/ 179
7 Papier ksero A4, gramatura 250 g/m2 - biały,
do drukarek atramentowych i laserowych, /ryza 250 kartek/ 70
8 Papier ksero A3, gramatura 80 g/m2 – kolor (różne kolory),
grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 141
9 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 - kolor, mix kolorów (5 kolorów x 100 arkuszy) - kolory pastelowe,
grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 500 kartek/ 341
10 Papier ksero A4, gramatura 80g/m2 - kolor, mix kolorów (5 kolorów x 50 arkuszy) - kolory intensywne
grubość (µm) 106 (+/-3), gładkość (wg. Testu Bendstena) 200 (+/-50), /ryza 250 kartek/ 470
11 Papier ksero A4, gramatura 160g/m2 - kolor (różne kolory), /ryza 250 kartek/ 278
Ogólne wymagania:
1. Realizacja dostawy papieru odbywać się będzie sukcesywnie na zlecenie przesłane faksem lub mailem, przez dyrektorów placówek oświatowych i miejskiego żłobka lub wyznaczonych przez nich pracowników. Wielkość poszczególnych dostaw określana będzie każdorazowo w zleceniach. Realizacja nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę.
2. Wykaz placówek objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 1 do umowy.
3. Imienny wykaz pracowników placówek mogących składać zamówienia, zostanie dostarczony Wykonawcy w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały do siedzib poszczególnych placówek (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy) i złożyć we wskazane miejsce magazynowe, w godzinach pracy placówek.
5. W przypadku placówek składających się z kilku budynków dyrektor placówki w zleceniu na zamawiany papier może wskazać inny adres dostawy.
6. Dyrektorzy lub pracownicy placówek, o których mowa w ust. 1 określą rodzaj poszczególnych asortymentów, w tym kolor zamawianego papieru wskazanego w pozycji 8 i 11 formularza cenowego, w każdorazowym zamówieniu.
7. Wszystkie dostarczone materiały muszą być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonego papieru.
8. Określony w formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować towar charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
9. Jeżeli towar nie spełnia określonych w specyfikacji wymogów Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany w terminie do 14 dni.
10. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje realizację umowy przynajmniej w wysokości 60% wartości umowy brutto (o ile nie nastąpi rozwiązanie umowy lub wypowiedzenie umowy na podstawie okoliczności opisanych w SIWZ). Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane
w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy.
11. W przypadku reklamacji towaru, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt nowego papieru spełniającego wymogi określone w SIWZ.
12. W przypadku trzech następujących po sobie reklamacji danego towaru nie spełniającego wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy.
13. W przypadku wystąpienia reklamacji towarów nie spełniających wymagań określonych
w SIWZ, których wartość wyniesie powyżej 10 % wynagrodzenia umownego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy.
Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy systemu papieru są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
214960,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, każda o wartości minimum 100.000 PLN (sto tysięcy PLN) brutto oraz każda obejmująca w swoim zakresie dostawę papieru ksero.
W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia realizacji zamówienia (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych dostaw musi być spełniony:
1) przez Wykonawcę samodzielnie lub
2) przez minimum jeden podmiot (podwykonawcę) udostępniający doświadczenie samodzielnie;
3) w przypadku podmiotów występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego
z wykonawców występujących wspólnie.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
W sytuacji gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.
- wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu,
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|