Dostawa pipet i odczynników dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.

Publication date 2018-12-04
End date 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Rzeszowski
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656675-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331925007, 384370007, 331400003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na 3 części (3 zadania):
Zadanie nr 1: Dostawa zestawu dwóch pipet automatycznych
Zadanie nr 2: Dostawa zestawu czterech pipet automatycznych
Zadanie nr 3: Dostawa odczynników


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do Siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 042a99a9-7de3-40ea-ba75-0d5e6bb5f5c3
Biuletyn 656675-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Rzeszowski
Regon 69156004000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rejtana
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 721 018
Zamawiajacy fax 178 721 262
Zamawiajacy email org@univ.rzeszow.pl
Adres strony internetowej www.ur.edu.pl/uniwersytet/przetargi/ogloszenia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ur.edu.pl/uniwersytet/przetargi/ogloszenia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w formie pisemnej. Oferta musi być przygotowana zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy Pzp. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z formularzami, które stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody na sporządzenie oferty w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego. Miejsce składania ofert – Uniwersytet Rzeszowski KANCELARIA OGÓLNA, 35-959 Rzeszów, ul. Kopisto 2A, budynek A2, pokój 10.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pipet i odczynników dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Numer referencyjny ZP/UR/177/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie zostało podzielone na 3 części (3 zadania): Zadanie nr 1: Dostawa zestawu dwóch pipet automatycznych Zadanie nr 2: Dostawa zestawu czterech pipet automatycznych Zadanie nr 3: Dostawa odczynników Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do Siwz.
Cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Uniwersytet Rzeszowski; 35-959 Rzeszów, al. Rejtana 16c, reprezentowany przez Rektora, tel. (17) 8721000  Inspektorem Ochrony Danych w Uniwersytecie Rzeszowskim jest Krystian Antochów, adres email: antochow@ur.edu.pl, tel. (17) 8723439  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa pipet i odczynników dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego (ZP/UR/177/2018), prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników) − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wypełniony i podpisany Formularz cenowy Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej prze notariusza)-jeżeli dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 dodatkowe Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o które mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy Pzp składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca składa niniejsze Oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 (informacja z otwarcia ofert) w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania jego z innymi wykonawcami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1: Dostawa zestawu dwóch pipet automatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dwie pipety w następujących konfiguracjach: - 1 mechaniczna pipeta 1-kanałowe o zakresie 0,1-2 µl - 1 mechaniczna pipeta 1-kanałowa o zakresie 0,5-10 µl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do Siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2: Dostawa zestawu czterech pipet automatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zestaw czterech pipet automatycznych - 1 mechaniczna pipeta 1-kanałowa o zakresie 0,5-10 µl - 1 mechaniczna pipeta 1-kanałowa o zakresie 10-100 µl - 1 mechaniczna pipeta 1-kanałowa o zakresie 20-200 µl - 1 mechaniczna pipeta 1-kanałowa o zakresie 100-1000 µl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do Siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3: Dostawa odczynników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis (benzyna ekstrakcyjna, sodu wodorotlenek, chromian, fenoloftaleina, odczynnik Fehlinga, alkohol etylowy) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do Siwz.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)