Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych

Publication date 2018-12-04
End date 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653185-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301972204
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych.
Część A: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych do produkcji teczek dla potrzeb Biura Poligrafii ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 500 000 sztuk.
Część B: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych dla potrzeb Oddziałów ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 703 200 sztuk.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 912b3ec7-c8c0-40c2-a611-e01f096f3cf9
Biuletyn 653185-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Regon 000017756
Zamawiajacy adres ulica Szamocka
Zamawiajacy adres numer domu 3, 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-748
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 667 17 04
Zamawiajacy fax 22 667 17 33
Zamawiajacy email SekretariatDZP@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zus.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, poprzez posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego - patrz pkt 1.5.2.3.-1.5.2.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych
Numer referencyjny TZ/271/56/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych. Część A: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych do produkcji teczek dla potrzeb Biura Poligrafii ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 500 000 sztuk. Część B: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych dla potrzeb Oddziałów ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 703 200 sztuk.
Cpv glowny przedmiot 30197220-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Część A: w dwóch dostawach: 1. 200 000 szt. klipsów archiwizacyjnych w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 2 stycznia 2019 r., do Jednostki Biura Poligrafii ZUS w Chorzowie; 2. 300 000 szt. klipsów archiwizacyjnych w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 2 stycznia 2019 r., do Jednostek Biura Poligrafii ZUS w Warszawie oraz Słupsku. Część B: w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2019 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Nie dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w części A: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące, 00/100); w części B: 3 200,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące dwieście, 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Umowy. 2. Z wnioskiem o zmianę Umowy może wystąpić każda ze Stron. 3. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności stanowiących podstawę do zmiany Umowy nie stanowi o obowiązku Stron do wprowadzenia tej zmiany. 4. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian organizacyjnych i świadczenia usługi stanowiącej Przedmiot Umowy (zmiany sposobu spełnienia świadczenia), w przypadku gdy będzie to konieczne ze względu na zmiany struktury organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy. 5. Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w Umowie stanowi zmianę Umowy i wymaga zawarcia pisemnego aneksu do Umowy. 6. Zmiany Umowy nie stanowi zmiana: nazw/określeń Stron, siedziby Stron, danych lub osób odpowiedzialnych za prawidłową realizację Przedmiotu Umowy, formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, wymagają dla swojej skuteczności pisemnego poinformowania o nich drugiej Strony. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany Umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy na osoby trzecie, w tym w zakresie cesji wierzytelności.
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych do produkcji teczek dla potrzeb Biura Poligrafii ZUS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197220-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: Część A: w dwóch dostawach: 1. 200 000 szt. klipsów archiwizacyjnych w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 2 stycznia 2019 r., do Jednostki Biura Poligrafii ZUS w Chorzowie; 2. 300 000 szt. klipsów archiwizacyjnych w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 2 stycznia 2019 r., do Jednostek Biura Poligrafii ZUS w Warszawie oraz Słupsku.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych do produkcji teczek dla potrzeb Biura Poligrafii ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 500 000 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych dla potrzeb Oddziałów ZUS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197220-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych dla potrzeb Oddziałów ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 703 200 sztuk.
  

Criterion

Kryteria Całkowita cena brutto oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)