GuidZP400 |
890c288c-ad8b-41ba-841a-cc5272f49a2e
|
Biuletyn |
656826-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Sportowymi nr 11 im. Mikołaja Kopernika
|
Regon |
7043181400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-33 8445691 w. 29
|
Zamawiajacy fax |
0-33 8445691
|
Zamawiajacy email |
sp11oswiecim@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.sp11oswiecim.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
www.sp11oswiecim.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Sportowymi nr 11 w Oświęcimiu ul.Słowackiego 2a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa Produktów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 11 w Oświęcimiu na 2019 r
|
Numer referencyjny |
SP11.271.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 11 w Oświęcimiu na 2019 r.Część I zamówienia: Dostawa owoców i warzyw świeżych (CPV 15300000-1,15330000-0) Część II zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych (CPV 15800000-6, 15811000-6, 15500000-3, 15840000-8) Część III zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin (CPV 15100000-9)Sukcesywną dostawę produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem nr 3 (na daną część) i w ilościach w nim wskazanych.Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, między innymi: odpowiednie normy jakościowe lub atesty,odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,odpowiedni sposób przewożenia towarów, zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie stawia warunków w niniejszym postępowaniu. potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych
i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych;
zobowiązania, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy,formularz cenowy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) określonych w art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), tj. w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach;
2) w przypadku niewłaściwego wywiązywania się przez Wykonawcę z warunków umowy, w szczególności w następującej sytuacji:
a) opóźnienia w dostawach lub braki ilościowe zakłócające sprawne funkcjonowanie placówki,
b) zła jakość dostarczanych produktów (np. nieświeże, przeterminowane, w uszkodzonym opakowaniu),
c) przewożenie produktów w nieodpowiednich warunkach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości wymienione w pkt od a) do c).
W wypadkach, o których mowa w ust. 2, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, którego wartość zostanie ustalona przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczania kar umownych z następujących tytułów:
a)
za każdy dzień niewykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wartości wynagrodzenia umownego brutto,
b)
za odstąpienie od umowy przez Stronę z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
w wysokości 20 % maksymalnej wartości umownej,
c)
za nienależyte wykonanie umowy w wysokości 15% wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w umowie za całość przedmiotu zamówienia
Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania kar umownych z należnego wykonawcy wynagrodzenia, a wykonawca wyraża na to zgodę.
Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego w przypadku, gdy kary umowne nie pokryją w całości odszkodowania rzeczywistego.
Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie wierzytelności i długów na osoby trzecie
Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w SIWZ, w tym ponadto:
1)
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub rozliczenie wynagrodzenia w tym:
- wysokości stawki podatku od towarów i usług. Wynagrodzenie wykonawcy będzie podlegać zmianie w trakcie obowiązywania umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług i będzie się odnosić wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową po dniu wyjścia w życie przepisów zmieniających stawkę VAT oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Warunkiem dokonania takiej zmiany będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen. Zmiana wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowych stawek podatku od towarów i usług,
2)
zmiany wynagrodzenia lub terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej;
3)
terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
4)
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany całkowitego wynagrodzenia wykonawcy
w przypadku zmiany liczby żywionych dzieci i ilości zamawianych produktów;
5)
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości wskazanych w załączniku nr 3 do specyfikacji w przypadku zmiany liczby żywionych dzieci;
6)
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
7)
łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
8)
zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, o ile zapisy niniejszej SIWZ nie stanowią inaczej.
|
IV 4 4 data |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW ŚWIEŻYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3/1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3/2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3/3
|
| |