Dostawa i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek.

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 648412-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek. Szczegółowy opis asortymentowo ilościowy zawiera SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dea7f94b-e5f9-48e8-94a3-b512a4f2f96d
Biuletyn 648412-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny
Regon 000288975
Zamawiajacy adres ulica Banacha
Zamawiajacy adres numer domu 1a
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-097
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48225991701
Zamawiajacy fax +48225991714
Zamawiajacy email zp@spcsk.pl
Adres strony url http://spcsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://spcsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://spcsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna - określona w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, blok B, parter, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek.
Numer referencyjny DZP.262.167.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek. Szczegółowy opis asortymentowo ilościowy zawiera SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 396969,89
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w wyżej wymienionym zakresie żadnych szczególnych wymagań. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w wyżej wymienionym zakresie żadnych szczególnych wymagań. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w wyżej wymienionym zakresie żadnych szczególnych wymagań. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione 1) O zamówienie mogą ubiegać się podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 2) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w kwocie: 3 970,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, które określa Załącznik 1 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Oferowana cena [wartość brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)