Dostawy sprzętu ogrodniczego, kurtek, narzędzi i sprzętu do sprzątania na potrzeby wykonania zadania pn. "Kompleksowa poprawa warunków oraz bezpieczeństwa i higieny pracy personelu SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z uwzględnieniem działań szkoleniowych - powtórka

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 467157-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 438000001, 163110008, 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu ogrodniczego, kurtek, narzędzi i sprzętu do sprzątania na potrzeby wykonania zadania pn. „Kompleksowa poprawa warunków oraz bezpieczeństwa i higieny pracy personelu SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
z uwzględnieniem działań szkoleniowych”- powtórka.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (pakiety) szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ) oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 3 do SIWZ):
- Pakiet 1 – Sprzęt ogrodniczy;
- Pakiet 2 – Kurtki;
- Pakiet 3 – Narzędzia i sprzęt do sprzątania.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu
na poszczególne pozycje asortymentowe.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP.
6. Zamawiający nie przewiduje wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55585527-ab46-4978-8b84-792ab07bc17e
Biuletyn 467157-N-2018
Zamawiajacy nazwa SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Regon 29293600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gliwicka
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44201
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 328 138
Zamawiajacy fax 324 328 169
Zamawiajacy email zam.publiczne@psychiatra.com
Adres strony url www.bip.psychiatria.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy, dla działania 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy, dla poddziałania 8.3.2. Realizowanie aktywacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej - konkurs.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.psychiatria.com
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.psychiatria.com
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny z zachowaniem formy pisemnej zgodnie z pkt. XII.2. SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, Budynek Administracji, II piętro pokój nr 17
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu ogrodniczego, kurtek, narzędzi i sprzętu do sprzątania na potrzeby wykonania zadania pn. "Kompleksowa poprawa warunków oraz bezpieczeństwa i higieny pracy personelu SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z uwzględnieniem działań szkoleniowych - powtórka
Numer referencyjny DZz.380.3.26.2018.DGt.520
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu ogrodniczego, kurtek, narzędzi i sprzętu do sprzątania na potrzeby wykonania zadania pn. „Kompleksowa poprawa warunków oraz bezpieczeństwa i higieny pracy personelu SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z uwzględnieniem działań szkoleniowych”- powtórka. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (pakiety) szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ) oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 3 do SIWZ): - Pakiet 1 – Sprzęt ogrodniczy; - Pakiet 2 – Kurtki; - Pakiet 3 – Narzędzia i sprzęt do sprzątania. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje asortymentowe. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP. 6. Zamawiający nie przewiduje wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca wykona zamówienie w terminach określonych w Harmonogramie dostaw stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.3.2) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz ze zmianami Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r., zwanym dalej Rozporządzeniem, stosuje się)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) w zakresie Pakietu 1 - deklaracji zgodności CE; 2) w zakresie Pakietu 2 – opis techniczny oferowanego produktu (ulotka informacyjna, folder, katalog itp.) sporządzony w języku polskim, potwierdzający wszystkie parametry i funkcje oraz ich wartości wymagane przez Zamawiającego; 3) w zakresie Pakietu 3 - deklaracji zgodności CE.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ 4) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII.1. SIWZ, według wzoru stanowiącego Załączniki nr 5 do SIWZ; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie umowy (Załączniku nr 7 do SIWZ).
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 INFORMACJA DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym Wykonawca ma prawo się kontaktować w sprawach przetwarzania jego danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com; 3) administrator będzie przetwarzał dane osobowe Wykonawcy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; 4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych); 5) administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych Wykonawcy do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6) Wykonawca ma prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. 2. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO Zamawiający informuje, że: 1) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć w związku z wykonaniem umowy, wynikającego z Ustawy KC; 2) Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy - konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy; 4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o dane osobowe Wykonawcy.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Sprzęt ogrodniczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16311000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca wykona zamówienie w terminach określonych w Harmonogramie dostaw stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ) i Opisu przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 3 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - Kurtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca wykona zamówienie w terminach określonych w Harmonogramie dostaw stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ) i Opisu przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 3 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - Narzędzia i sprzęt do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca wykona zamówienie w terminach określonych w Harmonogramie dostaw stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ) i Opisu przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 3 do SIWZ)
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Przedłużenie okresu gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)