„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 1 w Żurawicy w okresie I półrocza 2019 roku”

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Gmina Żurawica
Miejscowość Żurawica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo,
  • Produkty cukrownicze,
  • Czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Produkty mączne,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657327-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158110006, 153000001, 152000000, 151000009, 155000003, 158423108, 158510008, 158330006, 158900003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z rozładunkiem w magazynie kuchennym przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Żurawicy ul. Ojca Św. Jana Pawła II 194, 37-710 Żurawica oraz w magazynie kuchennym przy Przedszkolu Nr 2 w Żurawicy ul. Generała Stanisława Maczka 1, 37-710 Żurawica każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu. 2. Dostawa realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, każdego dnia roboczego. Telefonicznie uzgadniana ilość zamówionego towaru dostarczana będzie następnego dnia roboczego. W szczególnych przypadkach towar dostarczany będzie w dniu otrzymania zamówienia (pilne zlecenie). 3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji „Pilnego zlecenia” w terminie przedstawionym w ofercie - liczonym od pełnej godziny po której nastąpiło zlecenie określone przez Zamawiającego jako „Pilne”. 4. Wykonawca gwarantuje zachowanie parametrów przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi w ofercie przez cały okres trwania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia przestrzegania przez Wykonawcę wymogów stosowania zasad GMP/GHP. 6. Termin przydatności do spożycia asortymentu określonego w ofercie nie może być krótszy od daty dostawy o co najmniej 6 dni. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy środkiem transportu przystosowanym do transportu żywności. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona zła jakość produktów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, niewłaściwym stanem higienicznym środków transportu przewożących przedmiot umowy, oraz w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego ze złożoną ofertą. 9. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem częściowym, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych do dostarczenia różnicy w ilości wynikającej z zamówienia częściowego, w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku niedostarczenia towaru w określonym terminie lub dostarczenia towaru o niewłaściwej jakości podlegającemu zwrotowi, Zamawiający może dokonać zakupu u wybranego przez siebie sprzedawcy, obciążając wykonawcę różnicą ceny wynikającej z oferty a ceną zakupu. Zamawiający obciąży kosztami wykonawcę wystawiając noty księgowe, dokonując potrącenia z bieżącej płatności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wystawienia tylko trzech not księgowych, zaś kolejna skutkować będzie natychmiastowym wypowiedzeniem umowy z winy Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f2548e56-e749-41ef-afd0-b4614a256632
Biuletyn 657327-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Żurawica
Regon 55117700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ojca Świętego Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Żurawica
Zamawiajacy kod pocztowy 37710
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 016 6723940, 6713378
Zamawiajacy fax 166 723 940
Zamawiajacy email zuragmina@o2.pl
Adres strony url http://www.zurawica.pl/przetargi/ogl_ust.htm
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Gmina Żurawica ul. Ojca Św. Jana Pawła II 1 37-710 Żurawica działająca na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017r. poz 1579 z późn. zm.) w zakresie przeprowadzenia postępowania na rzecz Zespołu Szklono - Przedszkolnego Nr 1 w Żurawicy ul. Ojca Św. Jana Pawła II 194 37-710 Żurawica
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zurawica.pl/przetargi/ogl_ust.htm
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zurawica.pl/przetargi/ogl_ust.htm
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Żurawica ul Ojca Św. Jana Pawła II 1, 37-710 Żurawica
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 1 w Żurawicy w okresie I półrocza 2019 roku”
Numer referencyjny ZPF.I.271.16.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z rozładunkiem w magazynie kuchennym przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Żurawicy ul. Ojca Św. Jana Pawła II 194, 37-710 Żurawica oraz w magazynie kuchennym przy Przedszkolu Nr 2 w Żurawicy ul. Generała Stanisława Maczka 1, 37-710 Żurawica każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu. 2. Dostawa realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, każdego dnia roboczego. Telefonicznie uzgadniana ilość zamówionego towaru dostarczana będzie następnego dnia roboczego. W szczególnych przypadkach towar dostarczany będzie w dniu otrzymania zamówienia (pilne zlecenie). 3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji „Pilnego zlecenia” w terminie przedstawionym w ofercie - liczonym od pełnej godziny po której nastąpiło zlecenie określone przez Zamawiającego jako „Pilne”. 4. Wykonawca gwarantuje zachowanie parametrów przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi w ofercie przez cały okres trwania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia przestrzegania przez Wykonawcę wymogów stosowania zasad GMP/GHP. 6. Termin przydatności do spożycia asortymentu określonego w ofercie nie może być krótszy od daty dostawy o co najmniej 6 dni. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy środkiem transportu przystosowanym do transportu żywności. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona zła jakość produktów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, niewłaściwym stanem higienicznym środków transportu przewożących przedmiot umowy, oraz w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego ze złożoną ofertą. 9. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem częściowym, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych do dostarczenia różnicy w ilości wynikającej z zamówienia częściowego, w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku niedostarczenia towaru w określonym terminie lub dostarczenia towaru o niewłaściwej jakości podlegającemu zwrotowi, Zamawiający może dokonać zakupu u wybranego przez siebie sprzedawcy, obciążając wykonawcę różnicą ceny wynikającej z oferty a ceną zakupu. Zamawiający obciąży kosztami wykonawcę wystawiając noty księgowe, dokonując potrącenia z bieżącej płatności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wystawienia tylko trzech not księgowych, zaś kolejna skutkować będzie natychmiastowym wypowiedzeniem umowy z winy Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym samym postępowaniu w odniesieniu do każdej z części na którą złożył ofertę wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (o ile inny wykonawca należący do tej samej grupy kapitałowej również złożył ofertę). Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności wystąpienia okoliczności, o których mowa w ustawie a także: a. zmniejszenia ilości wykonanej dostawy, w zakresie ilościowym i wartościowym; b. zmiany produktu (produkt równoważny) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. 1. Zmiana dostarczanego asortymentu może nastąpić w przypadku: a. zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej, b. zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c. niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni. d. w przypadku zmiany dostarczanego asortyment w cenie sprzedaży należy ująć upust określony w ofercie.
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce i ich przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mrożonki i ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso i kiełbasa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Słodycze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15842310-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Garmażerka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15833000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 8.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pozostałe artykuły suche i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 9.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Jabłka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 10.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)