DOSTAWA WYPOSAŻENIA BUDYNKU URZĘDU STANU CYWILNEGO – CIESZYN UL. KOCHANOWSKIEGO 14

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
Miejscowość Cieszyn
Województwo śląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • System nagłaśniający

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657054-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 386521001, 489520006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż wyposażenia budynku Urzędu Stanu Cywilnego – Cieszyn, ul. Korfantego 14.
2. Zamówienie podzielone zostało na 6 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi odrębnie dla każdej części.
3. Opis przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części:
Część 1: Meble dla Sali Przedślubnej (pomieszczenie 1.08) oraz Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10):
a) fotel F1 – 54 szt
b) fotel F2 – 5 szt.
c) ławka Ł1 – 1 szt.
d) wieszak W1 – 2 szt.
e) stolik ST – 2 szt.
f) lustro – 1 szt.
g) krzesło K1 – 1 szt.
h) godło państwowe – 1 szt.

Część 2 – Biurko z okablowaniem do Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10):
biurko – 1 szt.

Część 3 – Zestaw multimedialny wraz z okablowaniem do sali Ślubów (pomieszczenie 1.10):
a) projektor + winda – 1 kpl.
b) zestaw multimedialny – 1 kpl.
c) ekran – 1 kpl.
d) okablowanie rzutnika – 1 kpl.

Część 4: – System nagłaśniający do Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10) :
a) zestaw audio – 1 kpl.
b) głośniki – 9 szt.
c) mikrofon krawat – 2 kpl.
d) mikrofon nabiurkowy – 1 kpl.
e) mikrofon bezprzewodowy – 1 kpl.
f) mikrofon bezprzewodowy ze statywem – 1 kpl.
g) sprawdzenie i podłączenie – 9 szt.

Część 5 – Ścianka SD2 do Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10):
ścianka SD2 – 1 kpl

Część 6 – Rolety okienne do Sali Przedślubnej (pomieszczenie 1.08) oraz Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10):
rolety – 8 szt.

Dostawa i montaż wyżej wymienionego wyposażenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40da04c2-4551-4b92-b10a-677506bae54c
Biuletyn 657054-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
Regon 51570900000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Cieszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 43400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 033 4794200, 4794350
Zamawiajacy fax 033 4794303, 4794361
Zamawiajacy email inwestycje@um.cieszyn.pl
Adres strony url www.um.cieszyn.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.um.cieszyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.cieszyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn- Punkt Obsługi Klientów
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WYPOSAŻENIA BUDYNKU URZĘDU STANU CYWILNEGO – CIESZYN UL. KOCHANOWSKIEGO 14
Numer referencyjny ZP.271.1.12.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż wyposażenia budynku Urzędu Stanu Cywilnego – Cieszyn, ul. Korfantego 14. 2. Zamówienie podzielone zostało na 6 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi odrębnie dla każdej części. 3. Opis przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części: Część 1: Meble dla Sali Przedślubnej (pomieszczenie 1.08) oraz Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10): a) fotel F1 – 54 szt b) fotel F2 – 5 szt. c) ławka Ł1 – 1 szt. d) wieszak W1 – 2 szt. e) stolik ST – 2 szt. f) lustro – 1 szt. g) krzesło K1 – 1 szt. h) godło państwowe – 1 szt. Część 2 – Biurko z okablowaniem do Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10): biurko – 1 szt. Część 3 – Zestaw multimedialny wraz z okablowaniem do sali Ślubów (pomieszczenie 1.10): a) projektor + winda – 1 kpl. b) zestaw multimedialny – 1 kpl. c) ekran – 1 kpl. d) okablowanie rzutnika – 1 kpl. Część 4: – System nagłaśniający do Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10) : a) zestaw audio – 1 kpl. b) głośniki – 9 szt. c) mikrofon krawat – 2 kpl. d) mikrofon nabiurkowy – 1 kpl. e) mikrofon bezprzewodowy – 1 kpl. f) mikrofon bezprzewodowy ze statywem – 1 kpl. g) sprawdzenie i podłączenie – 9 szt. Część 5 – Ścianka SD2 do Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10): ścianka SD2 – 1 kpl Część 6 – Rolety okienne do Sali Przedślubnej (pomieszczenie 1.08) oraz Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10): rolety – 8 szt. Dostawa i montaż wyżej wymienionego wyposażenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 90 dni od podpisania umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony właściwy formularz oferty – według załączników 1a-1f do SIWZ, b) oświadczenie wstępne – według załącznika 2 do SIWZ, z tym że w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) oświadczenie o grupie kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiająca przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie i na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ponadto, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiająca przewiduje następujący zakres zmian: 1) zmiana terminu realizacji dostawy: a) wstrzymanie realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającej; b) działanie siły wyższej, rozumiane jako zdarzenie zewnętrzne , nadzwyczajne, nieprzewidywalne, poza kontrolą stron, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z niej w jej obecnym brzmieniu. 2) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble dla Sali Przedślubnej (pomieszczenie 1.08) oraz Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Meble dla Sali Przedślubnej (pomieszczenie 1.08.) składające się z 9 foteli, ławki, 2 wieszaków, 2 stolików, 1 lustra oraz dla Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10.) składające się z 45 foteli F1, 5 foteli F2, 1 krzesła i godła państwowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Biurko z okablowaniem do Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Biurko z okablowaniem (230V oraz okablowanie teleinformatyczne) do pomieszczenia Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10.).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw multimedialny wraz z okablowaniem do sali Ślubów (pomieszczenie 1.10)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Zestaw multimedialny wraz z okablowaniem do pomieszczenia Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10.).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa System nagłaśniający do Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48952000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis System nagłaśniający do Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10.)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ścianka SD2 do Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Ścianka SD2 do pomieszczenia Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10.)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Rolety okienne do Sali Przedślubnej (pomieszczenie 1.08) oraz Sali Ślubów (pomieszczenie 1.10)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Rolety w ilości 8 sztuk (5 w Sali Ślubów nr 1.10.oraz 3 w Sali Przedślubnej nr 1.8.)
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena całkowita oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)