Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce w roku 2019

Publication date 2018-12-07
End date 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce
Miejscowość Jałówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659035-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w VI częściach. Wykaz asortymentu wraz ze szczegółowym opisem dla każdej części zawarty jest i oznaczony w Załączniku 1 – Opis przedmiotu zamówienia część od I do VI.
Wszędzie, gdzie Zamawiający użył nazw własnych, znaków lub pochodzenia - z uwagi, na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza artykuły równoważne o walorach smakowych i jakościowych co najmniej takich jak podane.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I mleko i produkty mleczarskie - dostawy minimum 2 razy w tygodniu
Część II artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i przetwory - dostawy minimum 1 raz w tygodniu
Część III mięso świeże, wędliny i drób - dostawy minimum 2 razy w tygodniu
Część IV artykuły piekarskie - codziennie (za wyjątkiem niedzieli dni świątecznych)
Część V ryby - dostawy minimum 1 raz w tygodniu
Część VI mrożone artykuły spożywcze - dostawy minimum 1 raz w tygodniu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad0f9840-4ae2-4742-863b-e59af9817f4a
Biuletyn 659035-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce
Regon 30128500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Jałówka
Zamawiajacy kod pocztowy 16050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0-85 713 16 90, 606 925 092
Zamawiajacy fax 0-85 713 16 99
Zamawiajacy email dpsjalowka@op.pl
Adres strony url https://bip.dpsj.st.bialystok.wrotapodlasia.pl zakładka zamówienia publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielna jednostka organizacyjna samorzadu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.dpsj.st.bialystok.wrotapodlasia.pl zakładka zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.dpsj.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce w roku 2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Część I mleko i produkty mleczarskie, Część II artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i przetwory, Część III mięso świeże, wędliny i drób, Część IV artykuły piekarskie, Część V ryby, Część VI mrożone artykuły spożywcze
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia będzie realizowany w VI częściach. Wykaz asortymentu wraz ze szczegółowym opisem dla każdej części zawarty jest i oznaczony w Załączniku 1 – Opis przedmiotu zamówienia część od I do VI. Wszędzie, gdzie Zamawiający użył nazw własnych, znaków lub pochodzenia - z uwagi, na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza artykuły równoważne o walorach smakowych i jakościowych co najmniej takich jak podane. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I mleko i produkty mleczarskie - dostawy minimum 2 razy w tygodniu Część II artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i przetwory - dostawy minimum 1 raz w tygodniu Część III mięso świeże, wędliny i drób - dostawy minimum 2 razy w tygodniu Część IV artykuły piekarskie - codziennie (za wyjątkiem niedzieli dni świątecznych) Część V ryby - dostawy minimum 1 raz w tygodniu Część VI mrożone artykuły spożywcze - dostawy minimum 1 raz w tygodniu
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy: zmiany cen zawartych w ofercie (Załącznik 1) jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o kwotę wynikającą ze zmiany: a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany wskaźnika zmiany cen towaru i usług konsumpcyjnych podawanego kwartalnie przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. 2) w stosunku do terminu realizacji umowy: z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 3) inne: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania), b) zmiany nazwy zadania, c) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, d) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny zawartej w załączniku 1 dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, e) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f) dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w Załączniku nr 1, a także możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu, uwzględniając bieżące potrzeby Zamawiającego, g) dopuszcza się możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszenia ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia, 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa mleko i produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawy minimum 2 razy w tygodniu, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawy minimum 1 raz w tygodniu, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa mięso świeże, wędliny i drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawy minimum 2 razy w tygodniu, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa artykuły piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawy codziennie oprócz niedzieli i dni świątecznych, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawy co najmniej 1 raz w tygodniu, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa mrożone artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawy co najmniej 1 raz w tygodniu, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)