GuidZP400 |
d2742d31-15ff-4131-86aa-91a268f3144a
|
Biuletyn |
659889-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o.
|
Regon |
30145785000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 22 Stycznia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wyrzysk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
67 286 26 22
|
Zamawiajacy fax |
67 286 24 63
|
Zamawiajacy email |
zp@szpitalwyrzysk.com
|
Adres strony url |
http://www.szpitalwyrzysk.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy utworzony przez spółkę prawa handlowego
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalwyrzysk.com/przetargi/dostawy.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w postaci papierowej - za pośrednictwem kuriera, bądź poczty polskiej lub złożone osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o., z siedzibą ul. 22 Stycznia 41, 89-300 Wyrzysk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, implantów do rekonstrukcji ACL, zestawów do szycia łąkotki, kotwic mocujących, śrub tytanowych oraz drenów do pompy artroskopowej 10 K dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o.
|
Numer referencyjny |
ZP/382-15/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dla części zamówienia oznaczonej Pakiet nr 1: zdeponowanie u Zamawiającego podstawowego zestawu implantów wraz z zestawem narzędzi (instrumentarium) do ich zakładania oraz śrub tytanowych, a także dostawa implantów i śrub tytanowych na każdorazowe zamówienie ilościowo-asortymentowe Zamawiającego wynikające z „Protokołu zużycia implantów”, dla części zamówienia oznaczonej Pakiet nr 2: sukcesywna dostawa drenów do pompy artroskopowej 10 K. ; dla części zamówienia oznaczonej Pakiet 3-12 sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; nie dotyczy Wykonawców w przypadku określonym w art. 26 ust. 6 uPzp. oraz w przypadku przynależności do grupy kapitałowej z Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
listę z wykazem zrealizowanych przynajmniej dwóch dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w dziale IV pkt 1.3 SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania, potwierdzenia, że dostawy wykazane w dokumencie, o którym mowa w dziale VIII pkt 4.1 SIWZ, zostały zrealizowane należycie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
dokument, o którym mowa w części II pkt 11 SIWZ dla każdego z oferowanych przedmiotów zamówienia lub oświadczenie o posiadaniu takich dokumentów i udostępnieniu ich niezwłocznie na każde wezwanie Zamawiającego oraz foldery, ulotki, karty katalogowe lub inne materiały informacyjne, umożliwiające Zamawiającemu zweryfikowanie parametrów oferowanych wyrobów i potwierdzenie spełnienia wymagań, z oznaczeniem, której części zamówienia dokumenty dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy, w szczególności zmiany stawek podatku VAT, od dnia obowiązywania nowej stawki do cen netto objętych umową doliczany będzie podatek VAT według zmienionej stawki.
|
IV 4 4 data |
2018-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|