Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety

Publication date 2018-12-11
End date 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659756-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331122000, 385000000, 331680005, 331622005, 331900008, 315241209, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego,
w podziale na następujące części zamówienia (Pakiety):
Numer Pakietu Nazwa przedmiotu zamówienia Liczba
Pakiet 1 Modyfikacja lampy szczelinowej 1 szt.
Pakiet 2 Aparat ultrasonograficzny 1szt.
Pakiet 3 Morcelator w wyposażeniem 1szt.
Pakiet 4 Zestaw narzędzi mikrochirurgicznych do operacji nerwów i naczyń 2kpl.
Pakiet 5 Urządzenie do pomiaru zawartości CO w wydychanym powietrzu 1szt.
Pakiet 6 Lampa diagnostyczno-zabiegowa 1 szt.
Pakiet 7 Zestaw tamponady balonowej w typie balon Bakri do redukcji krwawienia poporodowego (PPH) 5 szt.
Pakiet 8 Zestaw tamponady balonowej w typie balon Bakri do redukcji krwawienia poporodowego (PPH) z podwójnym balonem 5 szt.
Pakiet 9 Próżniociąg położniczy jednorazowego użytku atraumatyczny z miseczką w kształcie grzybka oraz dzwonka 5/10 szt.
Pakiet 10 Próżniociąg położniczy jednorazowego użytku z elastycznym trzpieniem (typu Kiwi lub podobny) 5 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych Pakietów jw.,
z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki nr
2.1- 2.10. Warunki realizacji umowy zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d0442eae-ba1d-4153-b428-9a674fd767a2
Biuletyn 659756-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Regon 000288917
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225720366, 225720373
Zamawiajacy fax 225720363
Zamawiajacy email aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
Adres strony url www.wum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.wum.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pokój 308, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
Numer referencyjny AEZ/S-141/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na następujące części zamówienia (Pakiety): Numer Pakietu Nazwa przedmiotu zamówienia Liczba Pakiet 1 Modyfikacja lampy szczelinowej 1 szt. Pakiet 2 Aparat ultrasonograficzny 1szt. Pakiet 3 Morcelator w wyposażeniem 1szt. Pakiet 4 Zestaw narzędzi mikrochirurgicznych do operacji nerwów i naczyń 2kpl. Pakiet 5 Urządzenie do pomiaru zawartości CO w wydychanym powietrzu 1szt. Pakiet 6 Lampa diagnostyczno-zabiegowa 1 szt. Pakiet 7 Zestaw tamponady balonowej w typie balon Bakri do redukcji krwawienia poporodowego (PPH) 5 szt. Pakiet 8 Zestaw tamponady balonowej w typie balon Bakri do redukcji krwawienia poporodowego (PPH) z podwójnym balonem 5 szt. Pakiet 9 Próżniociąg położniczy jednorazowego użytku atraumatyczny z miseczką w kształcie grzybka oraz dzwonka 5/10 szt. Pakiet 10 Próżniociąg położniczy jednorazowego użytku z elastycznym trzpieniem (typu Kiwi lub podobny) 5 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych Pakietów jw., z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.1- 2.10. Warunki realizacji umowy zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33112200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu: - zostanie złożona jedna oferta Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. - Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.), Zamawiający żąda: a) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załączniki nr 2.1 – 2.10 do SIWZ, odpowiednio dla Pakietu od 1 do 10 Wykonawca zobowiązany jest złożyć: Karty katalogowe, instrukcje obsługi producenta, dystrybutora lub autoryzowanego przedstawiciela producenta (wskazujące producenta i model oferowanych urządzeń/ numer katalogowy), potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym, dla których Zamawiający w ww. Załącznikach określił warunek wskazania producenta, modelu/wersji. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.
Inne dokumenty niewymienione 1. Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. SEKCJA IV: PROCEDURA
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany modelu oferowanego urządzenia, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model urządzenia został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, 2) w przypadku gdy model urządzenia został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej, zmiany oferowanego urządzenia na urządzenie posiadające co najmniej parametry takie jak model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewniające uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, 3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki jezyk polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja skierowana jest do osób fizycznych, w tym prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający informuje, że w przypadku: - osób fizycznych, - osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, - pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, - członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną, - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będzie przetwarzał dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania. W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje Panią/Pana, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM; 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować: adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 320; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 tj.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych krajowych, regionalnych, jak i w zawieranych umowach o dofinansowanie 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1. nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego Wykonawca, na druku Formularzy ofertowych, stanowiących Załączniki nr 1.1-1.10 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu .

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38500000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Rozdzielacz optyczny z zintegrowanym aparatem cyfrowym do lampy szczelinowej lasera będącego w posiadaniu Zamawiającego z wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Aparat ultrasonograficzny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Morcelator z wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zestaw narzędzi mikrochirurgicznych do operacji nerwów i naczyń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Urządzenie do pomiaru zawartości CO w wydychanym powietrzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31524120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Lampa diagnostyczno-zabiegowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zestaw tamponady balonowej typu balon Bakri do redukcji krwawienia poporodowego (PPH). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zestaw tamponady balonowej typu balon Bakri z podwójnym balonem do redukcji krwawienia poporodowego (PPH). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Próżniociąg położniczy jednorazowego użytku atraumatyczny z miseczką w kształcie grzybka oraz dzwonka . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Próżniociąg położniczy z elastycznym trzpieniem jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.10 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)