| GuidZP400 |
7bd09769-d389-410b-b980-0926b117095b
|
| Biuletyn |
660426-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach
|
| Regon |
000308614
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Węgierska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gorlice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
38-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48183553317
|
| Zamawiajacy fax |
+48183553307
|
| Zamawiajacy email |
bzp@szpital.gorlice.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital.gorlice.pl
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.gorlice.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.gorlice.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2015r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice Biuro zamówien publicznych
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
|
| Numer referencyjny |
102_2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zad 1 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku 23 poz.asortymentowe, Zad 2 worki do zbiórki moczu 1 poz asortymentowa.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Deklaracja zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do
obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach
medycznych/ lub wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru
wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i
Produktów Biobójczych, próbki przedmiotu zamówienia
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty potwierdzające że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom
określonym przez zamawiającego oraz spełnianie wymaganych parametrów technicznych,
funkcjonalnych podlegających ocenie jakościowej, np. karty techniczne, katalogowe, fotografie.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają zmiany treści umowy z zachowaniem formy pisemnej w przypadku: a) zmiany
numeru katalogowego, nazwy produktu przy zachowaniu odpowiednich jego parametrów i jakości, b)
zmiany sposobu konfekcjonowania produktu (liczby opakowań), c) wycofania produktu z obrotu z
powodu wystąpienia wady jakościowej, zaprzestania produkcji, d) gdy wprowadzony zostanie do
sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany / udoskonalony, e) obniżenia cen jednostkowych
towaru, Zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości brutto umowy i nie mogą być niekorzystne dla
Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|