Dostawa aplikacji do celów dydaktycznych przeprowadzania symulacji prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku

Publication date 2018-12-12
End date 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661208-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa aplikacji niezbędnej dla wdrażania nowych, wystandaryzowanych procedur informatycznych w medycynie, w tym w pielęgniarstwie i położnictwie. System przeznaczony jest do celów dydaktycznych służących nauce do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej. System umożliwia symulację prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej poprzez możliwość wprowadzania pacjentów symulowanych/standaryzowanych i wykonywania operacji na ich danych.
System stanowi odzwierciedlenie rzeczywistych procesów zachodzących w placówkach medycznych i umożliwia podejmowanie czynności bez konieczności wykorzystania realnej bazy pacjentów.

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający oczekuje:
- dostępu do systemu w okresie: dostęp uzależniony jest od oferty Wykonawcy, nie może być jednak dłuższy niż 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r.,
- 20 jednoczesnych licencji dostępowych,
- 2 godzinnego szkolenia dla administratora w zakresie zarządzania systemem (termin do ustalenia przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e67fe06b-8c68-4c4f-8683-a6f3a77fbc4b
Biuletyn 661208-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Regon 61103840300000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 243 665 400
Zamawiajacy fax 243 665 421
Zamawiajacy email zamowienia@pwszplock.pl
Adres strony url www.pwszplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu POWR.03.05.00-00-z069/17 pn. „Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwszplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwszplock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aplikacji do celów dydaktycznych przeprowadzania symulacji prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
Numer referencyjny DA/ER/-232-88/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi dostawa aplikacji niezbędnej dla wdrażania nowych, wystandaryzowanych procedur informatycznych w medycynie, w tym w pielęgniarstwie i położnictwie. System przeznaczony jest do celów dydaktycznych służących nauce do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej. System umożliwia symulację prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej poprzez możliwość wprowadzania pacjentów symulowanych/standaryzowanych i wykonywania operacji na ich danych. System stanowi odzwierciedlenie rzeczywistych procesów zachodzących w placówkach medycznych i umożliwia podejmowanie czynności bez konieczności wykorzystania realnej bazy pacjentów. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający oczekuje: - dostępu do systemu w okresie: dostęp uzależniony jest od oferty Wykonawcy, nie może być jednak dłuższy niż 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r., - 20 jednoczesnych licencji dostępowych, - 2 godzinnego szkolenia dla administratora w zakresie zarządzania systemem (termin do ustalenia przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Pozacenowe kryterium „termin dostawy” (T): a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „termin dostawy”: - W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie nieprzekraczającym 5 dni roboczych od daty podpisania Umowy uzyska 40,00 punktów. - W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty podpisania Umowy, ale nieprzekraczającym 7 dni roboczych, uzyska 30,00 punktów. - W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty podpisania Umowy, ale nieprzekraczającym 10 dni roboczych, uzyska 15,00 punktów - W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty podpisania Umowy, ale nieprzekraczającym 20 dni roboczych (maksymalny termin realizacji zamówienia), uzyska 0 punktów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) wskazania producenta i typu/nazwy/modelu aplikacji, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp., b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy najpóźniej na 3 dni przed wejściem ich w życie. c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanego produktu, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.). 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w formie aneksu.
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:45
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)