GuidZP400 |
e67fe06b-8c68-4c4f-8683-a6f3a77fbc4b
|
Biuletyn |
661208-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
|
Regon |
61103840300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Dąbrowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09402
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
243 665 400
|
Zamawiajacy fax |
243 665 421
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@pwszplock.pl
|
Adres strony url |
www.pwszplock.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
POWR.03.05.00-00-z069/17 pn. „Jakość kluczem do kształcenia na potrzeby regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego z EFS, w ramach Programu Operacyjnego POWER, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwszplock.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwszplock.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa aplikacji do celów dydaktycznych przeprowadzania symulacji prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
|
Numer referencyjny |
DA/ER/-232-88/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa aplikacji niezbędnej dla wdrażania nowych, wystandaryzowanych procedur informatycznych w medycynie, w tym w pielęgniarstwie i położnictwie. System przeznaczony jest do celów dydaktycznych służących nauce do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem prowadzenia dokumentacji pielęgniarskiej. System umożliwia symulację prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej poprzez możliwość wprowadzania pacjentów symulowanych/standaryzowanych i wykonywania operacji na ich danych.
System stanowi odzwierciedlenie rzeczywistych procesów zachodzących w placówkach medycznych i umożliwia podejmowanie czynności bez konieczności wykorzystania realnej bazy pacjentów.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający oczekuje:
- dostępu do systemu w okresie: dostęp uzależniony jest od oferty Wykonawcy, nie może być jednak dłuższy niż 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r.,
- 20 jednoczesnych licencji dostępowych,
- 2 godzinnego szkolenia dla administratora w zakresie zarządzania systemem (termin do ustalenia przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Pozacenowe kryterium „termin dostawy” (T):
a) znaczenie kryterium – 40,00 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „termin dostawy”:
- W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie nieprzekraczającym 5 dni roboczych od daty podpisania Umowy uzyska 40,00 punktów.
- W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty podpisania Umowy, ale nieprzekraczającym 7 dni roboczych, uzyska 30,00 punktów.
- W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty podpisania Umowy, ale nieprzekraczającym 10 dni roboczych, uzyska 15,00 punktów
- W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty podpisania Umowy, ale nieprzekraczającym 20 dni roboczych (maksymalny termin realizacji zamówienia), uzyska 0 punktów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
a) wskazania producenta i typu/nazwy/modelu aplikacji, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp.,
b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy najpóźniej na 3 dni przed wejściem ich w życie.
c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanego produktu,
d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.).
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w formie aneksu.
|
IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:45
|
IV 4 5 okres |
30
|