dostawa produktów mleczarskich w okresie od 02 stycznia 2019 do 31 grudnia 2019 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w Domu Pomocy Społecznej ; 33 - 101 Tarnów ;ul. Czarna Droga 48

Publication date 2018-12-12
End date 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661099-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich w okresie od 02 stycznia 2019 do 31 grudnia 2019 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w Domu Pomocy Społecznej ; 33 - 101 Tarnów ;ul. Czarna Droga 48

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ff0e210-bf2d-47e0-bbcf-1da91cd2204d
Biuletyn 661099-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 31269100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czarna Droga
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0-14 633-02-15
Zamawiajacy fax 0-14 633-02-15
Zamawiajacy email dps.2@umt.tarnow.pl
Adres strony url www.dps.itarnow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/dpstarnow1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/dpstarnow1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofert należy składać w formie pisemnej na adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33-101 Tarnów, ul.Czarna Droga 48
Nazwa nadana zamowieniu dostawa produktów mleczarskich w okresie od 02 stycznia 2019 do 31 grudnia 2019 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w Domu Pomocy Społecznej ; 33 - 101 Tarnów ;ul. Czarna Droga 48
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich w okresie od 02 stycznia 2019 do 31 grudnia 2019 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w Domu Pomocy Społecznej ; 33 - 101 Tarnów ;ul. Czarna Droga 48
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: Produkty mleczarskie - 34 000 brutto każda dostawa oraz potwierdził, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku dostaw pozostających w trakcie realizacji oceniany będzie zakres dostaw zrealizowany do dnia składania ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu -Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ) - Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ustępu 2. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT; w przypadku zmiany stawki VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę o różnicę wynikającą ze zmiany podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy; 3) Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić w przypadku braku na rynku produktu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a istnieje możliwość zastąpienia go produktem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu w jego cenie nie wyższej od ceny przyjętej dla tej pozycji w ofercie. Przyczyny dopuszczalne: a) zaprzestanie produkcji danego asortymentu przez producenta, b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c) niedostępność produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych 4) wystąpienia zdarzeń losowych, 5) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp; 6) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie ,
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas wymiany wadliwego towaru
Znaczenie 0,40
  
Kryteria Cena
Znaczenie 0,60
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)