GuidZP400 |
6ff0e210-bf2d-47e0-bbcf-1da91cd2204d
|
Biuletyn |
661099-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
31269100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czarna Droga
|
Zamawiajacy adres numer domu |
48
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-14 633-02-15
|
Zamawiajacy fax |
0-14 633-02-15
|
Zamawiajacy email |
dps.2@umt.tarnow.pl
|
Adres strony url |
www.dps.itarnow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/dpstarnow1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/dpstarnow1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofert należy składać w formie pisemnej na adres:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
33-101 Tarnów, ul.Czarna Droga 48
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa produktów mleczarskich w okresie od 02 stycznia 2019 do 31 grudnia 2019 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w Domu Pomocy Społecznej ; 33 - 101 Tarnów ;ul. Czarna Droga 48
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich w okresie od 02 stycznia 2019 do 31 grudnia 2019 dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni w Domu Pomocy Społecznej ; 33 - 101 Tarnów ;ul. Czarna Droga 48
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
Produkty mleczarskie - 34 000 brutto każda dostawa oraz potwierdził, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku dostaw pozostających w trakcie realizacji oceniany będzie zakres dostaw zrealizowany do dnia składania ofert.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
-Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ) - Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ustępu 2.
2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:
1) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów;
2) wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT; w przypadku zmiany stawki VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę o różnicę wynikającą ze zmiany podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy;
3) Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić w przypadku braku na rynku produktu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a istnieje możliwość zastąpienia go produktem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu w jego cenie nie wyższej od ceny przyjętej dla tej pozycji w ofercie. Przyczyny dopuszczalne:
a) zaprzestanie produkcji danego asortymentu przez producenta,
b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,
c) niedostępność produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych
4) wystąpienia zdarzeń losowych,
5) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp;
6) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie ,
|
IV 4 4 data |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|