DOSTAWĘ MEBLI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKÓŁ NA TERENIE POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „KREATYWNOŚĆ I NAUKA – KAŻDY UCZEŃ TEGO SZUKA”

Publication date 2018-12-12
End date 2019-01-03 00:00:00
Instytucja "Stowarzyszenie Ziemia Dzierżoniowska"
Miejscowość Dzierżoniów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660774-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 391300002, 300000009, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA wyposażenia pracowni szkolnych:
a) CZĘŚĆ I – Meble;
b) CZĘŚĆ II – Sprzęt elektroniczny;
c) CZĘŚĆ III – Pomoce dydaktyczne;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 3a, 3b, 3c do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62495150-aa54-442e-9a2d-c6652518c295
Biuletyn 660774-N-2018
Zamawiajacy nazwa "Stowarzyszenie Ziemia Dzierżoniowska"
Regon 362761833
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 36/2
Zamawiajacy miejscowosc Dzierżoniów
Zamawiajacy kod pocztowy 58-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 81 08 431
Zamawiajacy email mpawelek@stowarzyszeniezd.pl
Adres strony url http://www.stowarzyszeniezd.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Kreatywność i nauka – każdy uczeń tego szuka” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, numer i nazwa Działania: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, numer i nazwa Poddziałania: 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – konkursy horyzontalne.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny STOWARZYSZENIE
Dostep dokumentow zamowienia http://www.stowarzyszeniezd.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.stowarzyszeniezd.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny FORMA PISEMNA
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stowarzyszenia Ziemia Dzierżoniowska, Rynek 36; 58-200 Dzierżoniów;
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWĘ MEBLI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKÓŁ NA TERENIE POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „KREATYWNOŚĆ I NAUKA – KAŻDY UCZEŃ TEGO SZUKA”
Numer referencyjny SZD/ZP/12/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA wyposażenia pracowni szkolnych: a) CZĘŚĆ I – Meble; b) CZĘŚĆ II – Sprzęt elektroniczny; c) CZĘŚĆ III – Pomoce dydaktyczne; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 3a, 3b, 3c do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zdolności technicznej lub zawodowej - jeżeli nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali: - w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – co najmniej jedną dostawę mebli, której wartość była nie mniejsza niż 15.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). - w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – co najmniej jedną dostawę urządzeń multimedialnych/komputerów, której wartość była nie mniejsza niż 200.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy), - w przypadku CZĘŚCI III zamówienia – co najmniej jedną dostawę pomocy dydaktycznych, której wartość każdej była nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen A) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców). B) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców). 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszej części (pkt. c i d), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 lit. c), d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Zakresie warunkow udzialu A) Wykaz potwierdzający wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy w zakresie: - w przypadku CZĘŚCI I zamówienia mebli, której wartość była nie mniejsza niż 15.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). (Załącznik nr 9 do SIWZ); - w przypadku CZĘŚCI II zamówienia urządzeń multimedialnych/komputerów, której wartość była nie mniejsza niż 200.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). (Załącznik nr 9 do SIWZ); - w przypadku CZĘŚCI III zamówienia pomocy dydaktycznych, której wartość każdej była nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). (Załącznik nr 9 do SIWZ). B) Dowody potwierdzające (poświadczenia), że wykazane w Załączniku nr 9 do SIWZ dostawy zostały wykonane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik 1a, 1b, 1c do SIWZ w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę; B) Formularz cenowy – Załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający do SIWZ dołącza projekty umów (Załącznik do SIWZ nr 4a, 4b, 4c), w których zostały określone warunki na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą dla poszczególnych CZĘŚCI.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych zwanych dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Ziemia Dzierżoniowska, Rynek 36, 58 – 200 Dzierżoniów, Tel. 74 81 08 431; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Stowarzyszeniu Ziemia Dzierżoniowska jest Pan Marcin Pawełek – Dyrektor Biura; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Wyposażenie dla szkół na terenie powiatu dzierżoniowskiego w ramach realizacji projektu „Kreatywność i nauka – każdy uczeń tego szuka”- Część I – meble; Część II – sprzęt elektroniczny; Część III – pomoce dydaktyczne; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres nie krótszy niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I - MEBLE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA wyposażenia pracowni szkolnych: a) CZĘŚĆ I – Meble; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 3a
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II - SPRZĘT ELEKTRONICZNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA wyposażenia pracowni szkolnych: CZĘŚĆ II – Sprzęt elektroniczny; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 3B
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ III - POMOCE DYDAKTYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA wyposażenia pracowni szkolnych: CZĘŚĆ III – Pomoce dydaktyczne; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 3c
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Znaczenie 30,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)