DOSTAWĘ MEBLI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKÓŁ NA TERENIE POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „KREATYWNOŚĆ I NAUKA – KAŻDY UCZEŃ TEGO SZUKA”

Data publikacji 2018-12-12
Data zakończenia 2019-01-03 00:00:00
Instytucja "Stowarzyszenie Ziemia Dzierżoniowska"
Miejscowość Dzierżoniów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660774-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 391300002, 300000009, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA wyposażenia pracowni szkolnych:
a) CZĘŚĆ I – Meble;
b) CZĘŚĆ II – Sprzęt elektroniczny;
c) CZĘŚĆ III – Pomoce dydaktyczne;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 3a, 3b, 3c do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62495150-aa54-442e-9a2d-c6652518c295
Biuletyn 660774-N-2018
Zamawiajacy nazwa "Stowarzyszenie Ziemia Dzierżoniowska"
Regon 362761833
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 36/2
Zamawiajacy miejscowosc Dzierżoniów
Zamawiajacy kod pocztowy 58-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 81 08 431
Zamawiajacy email mpawelek@stowarzyszeniezd.pl
Adres strony url http://www.stowarzyszeniezd.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Kreatywność i nauka – każdy uczeń tego szuka” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, numer i nazwa Działania: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, numer i nazwa Poddziałania: 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – konkursy horyzontalne.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny STOWARZYSZENIE
Dostep dokumentow zamowienia http://www.stowarzyszeniezd.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.stowarzyszeniezd.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny FORMA PISEMNA
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stowarzyszenia Ziemia Dzierżoniowska, Rynek 36; 58-200 Dzierżoniów;
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWĘ MEBLI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKÓŁ NA TERENIE POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „KREATYWNOŚĆ I NAUKA – KAŻDY UCZEŃ TEGO SZUKA”
Numer referencyjny SZD/ZP/12/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA wyposażenia pracowni szkolnych: a) CZĘŚĆ I – Meble; b) CZĘŚĆ II – Sprzęt elektroniczny; c) CZĘŚĆ III – Pomoce dydaktyczne; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 3a, 3b, 3c do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zdolności technicznej lub zawodowej - jeżeli nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali: - w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – co najmniej jedną dostawę mebli, której wartość była nie mniejsza niż 15.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). - w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – co najmniej jedną dostawę urządzeń multimedialnych/komputerów, której wartość była nie mniejsza niż 200.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy), - w przypadku CZĘŚCI III zamówienia – co najmniej jedną dostawę pomocy dydaktycznych, której wartość każdej była nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen A) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców). B) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców). 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszej części (pkt. c i d), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 lit. c), d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Zakresie warunkow udzialu A) Wykaz potwierdzający wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy w zakresie: - w przypadku CZĘŚCI I zamówienia mebli, której wartość była nie mniejsza niż 15.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). (Załącznik nr 9 do SIWZ); - w przypadku CZĘŚCI II zamówienia urządzeń multimedialnych/komputerów, której wartość była nie mniejsza niż 200.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). (Załącznik nr 9 do SIWZ); - w przypadku CZĘŚCI III zamówienia pomocy dydaktycznych, której wartość każdej była nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). (Załącznik nr 9 do SIWZ). B) Dowody potwierdzające (poświadczenia), że wykazane w Załączniku nr 9 do SIWZ dostawy zostały wykonane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik 1a, 1b, 1c do SIWZ w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę; B) Formularz cenowy – Załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający do SIWZ dołącza projekty umów (Załącznik do SIWZ nr 4a, 4b, 4c), w których zostały określone warunki na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą dla poszczególnych CZĘŚCI.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych zwanych dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Ziemia Dzierżoniowska, Rynek 36, 58 – 200 Dzierżoniów, Tel. 74 81 08 431; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Stowarzyszeniu Ziemia Dzierżoniowska jest Pan Marcin Pawełek – Dyrektor Biura; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Wyposażenie dla szkół na terenie powiatu dzierżoniowskiego w ramach realizacji projektu „Kreatywność i nauka – każdy uczeń tego szuka”- Część I – meble; Część II – sprzęt elektroniczny; Część III – pomoce dydaktyczne; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres nie krótszy niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I - MEBLE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA wyposażenia pracowni szkolnych: a) CZĘŚĆ I – Meble; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 3a
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II - SPRZĘT ELEKTRONICZNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA wyposażenia pracowni szkolnych: CZĘŚĆ II – Sprzęt elektroniczny; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 3B
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ III - POMOCE DYDAKTYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA wyposażenia pracowni szkolnych: CZĘŚĆ III – Pomoce dydaktyczne; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 3c
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Znaczenie 30,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)