Dostawa rejestratorów CCTV, kamer CCTV i monitorów CCTV dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Publication date 2018-12-20
End date 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663423-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323331007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratorów CCTV, kamer CCTV i monitorów CCTV dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b2c80ad8-e2a1-4c97-8307-7b79ed6681fc
Biuletyn 663423-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 51006478400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 42529
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 089 5225200, 5225760
Zamawiajacy fax 895 225 205
Zamawiajacy email zamowienia@ol.policja.gov.pl
Adres strony url http://www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie, Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-959 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rejestratorów CCTV, kamer CCTV i monitorów CCTV dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Numer referencyjny Z-t-P/53/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratorów CCTV, kamer CCTV i monitorów CCTV dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 32333100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-22T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 3 dostaw o wartości 100 000,00 zł brutto każda, stanowiących dostawy rejestratorów CCTV, kamer CCTV i monitorów CCTV dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, wraz z dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Informacja o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na podstawie § 13 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie za-mówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) dokumenty, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, np. karty opisu urządzenia, karty katalogowe producenta, itp.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 2. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, podpisany przez Osoby Uprawnione i zawierający oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zamówienie w terminie wskazanych w SIWZ, 3. oświadczenie o wykluczeniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ); 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ); 5. Formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę, zawierający wszystkie dane niezbędne do weryfikacji zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. 7. (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 8.(Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 9.Dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 200,00 złotych (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) powstała możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu Sprzętu/ pod warunkiem że sprzęt będzie posiadać parametry co najmniej tożsame od oferowanego modelu/typu sprzętu/ i nie spowoduje podwyższenia ceny, b) po zawarciu Umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane w niezbędnym terminie.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 24,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 76,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)