Dostawa rejestratorów CCTV, kamer CCTV i monitorów CCTV dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Data publikacji 2018-12-20
Data zakończenia 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663423-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323331007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratorów CCTV, kamer CCTV i monitorów CCTV dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b2c80ad8-e2a1-4c97-8307-7b79ed6681fc
Biuletyn 663423-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 51006478400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 42529
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 089 5225200, 5225760
Zamawiajacy fax 895 225 205
Zamawiajacy email zamowienia@ol.policja.gov.pl
Adres strony url http://www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie, Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-959 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rejestratorów CCTV, kamer CCTV i monitorów CCTV dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Numer referencyjny Z-t-P/53/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratorów CCTV, kamer CCTV i monitorów CCTV dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 32333100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-22T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 3 dostaw o wartości 100 000,00 zł brutto każda, stanowiących dostawy rejestratorów CCTV, kamer CCTV i monitorów CCTV dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, wraz z dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Informacja o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na podstawie § 13 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie za-mówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) dokumenty, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, np. karty opisu urządzenia, karty katalogowe producenta, itp.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 2. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, podpisany przez Osoby Uprawnione i zawierający oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zamówienie w terminie wskazanych w SIWZ, 3. oświadczenie o wykluczeniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ); 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ); 5. Formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę, zawierający wszystkie dane niezbędne do weryfikacji zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. 7. (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 8.(Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 9.Dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 200,00 złotych (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) powstała możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu Sprzętu/ pod warunkiem że sprzęt będzie posiadać parametry co najmniej tożsame od oferowanego modelu/typu sprzętu/ i nie spowoduje podwyższenia ceny, b) po zawarciu Umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane w niezbędnym terminie.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 24,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 76,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)