„Dostawa różnego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych oraz sprzętu projekcyjnego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie”

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-15 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663765-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz sprzetu projekcyjnego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, z podziałem na 17 części (łącznie zwanego dalej również „sprzętem”), jak następuje:

Część nr 1- Dyski SSD – 8 szt.
Część nr 2 - Mysz bezprzewodowa – 1 szt.
Część nr 3 - Komputer przenośny 14” - 1 szt., Pendrive 32GB – 1 szt.
Część nr 4 - Komputer typu AIO 27” -1 szt.
Część nr 5 - Komputer stacjonarny – 1 szt.
Część nr 6 - Laptop 15,6” - 1 szt.
Część nr 7 - Komputer przenośny 14” - 1 szt.
Część nr 8 - Komputer stacjonarny -7 szt, Monitor 27” - 6 szt
Część nr 9 - Dysk przenośny 250 GB -1 szt. , Dysk przenośny 4 TB -1 szt.
Część nr 10- Mysz bezprzewodowa - 1 szt., Klawiatura bezprzewodowa - 1 szt., Mysz przewodowa - 8 szt.
Część nr 11 - Komputer przenośny – 1szt.
Część nr 12 -Głośnik bezprzewodowy duży – 1 szt., Głośnik bezprzewodowy mały – 2 szt.
Część nr 13 -Karta SDXC – 1 szt., Bateria do aparatu fotograficznego– 1 szt.

Część nr 14 - Komputer przenośny – 1 szt.
Część nr 15 - Dysk zewnętrzny 5 TB – 1 szt., Etui ochronne do dysku zewnętrznego 2,5” - 1 szt.
Część nr 16- Kabel HDMI - 1szt., Kabel VGA -1 szt., Konwerter sygnału - 1 szt.
Część nr 17 - Gogle VR – 1 szt.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (t.j. na poszczególne części o nr od 1 do 17, które zostały zdefiniowane i szczegółowo opisane w załączniku nr 1A do SIWZ - Formularz przedmiotowo- cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e8bb1f2-29e2-41ff-89c0-4f13dd20f953
Biuletyn 663765-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Regon 27578300000
Zamawiajacy adres ulica Plac Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31157
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 992 041
Zamawiajacy fax 124 226 566
Zamawiajacy email zp@asp.krakow.pl
Adres strony url www.asp.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.asp.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane są wyłącznie w formie pisemnej. Składanie ofert w niniejszym przetargu nieograniczonym może odbywać się wyłącznie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, Biuro Rektora i Kanclerza ASP, pokój nr 104, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa różnego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych oraz sprzętu projekcyjnego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie”
Numer referencyjny BZP-3942-57/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz sprzetu projekcyjnego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, z podziałem na 17 części (łącznie zwanego dalej również „sprzętem”), jak następuje: Część nr 1- Dyski SSD – 8 szt. Część nr 2 - Mysz bezprzewodowa – 1 szt. Część nr 3 - Komputer przenośny 14” - 1 szt., Pendrive 32GB – 1 szt. Część nr 4 - Komputer typu AIO 27” -1 szt. Część nr 5 - Komputer stacjonarny – 1 szt. Część nr 6 - Laptop 15,6” - 1 szt. Część nr 7 - Komputer przenośny 14” - 1 szt. Część nr 8 - Komputer stacjonarny -7 szt, Monitor 27” - 6 szt Część nr 9 - Dysk przenośny 250 GB -1 szt. , Dysk przenośny 4 TB -1 szt. Część nr 10- Mysz bezprzewodowa - 1 szt., Klawiatura bezprzewodowa - 1 szt., Mysz przewodowa - 8 szt. Część nr 11 - Komputer przenośny – 1szt. Część nr 12 -Głośnik bezprzewodowy duży – 1 szt., Głośnik bezprzewodowy mały – 2 szt. Część nr 13 -Karta SDXC – 1 szt., Bateria do aparatu fotograficznego– 1 szt. Część nr 14 - Komputer przenośny – 1 szt. Część nr 15 - Dysk zewnętrzny 5 TB – 1 szt., Etui ochronne do dysku zewnętrznego 2,5” - 1 szt. Część nr 16- Kabel HDMI - 1szt., Kabel VGA -1 szt., Konwerter sygnału - 1 szt. Część nr 17 - Gogle VR – 1 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (t.j. na poszczególne części o nr od 1 do 17, które zostały zdefiniowane i szczegółowo opisane w załączniku nr 1A do SIWZ - Formularz przedmiotowo- cenowy.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ofertę stanowi: 1) załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, sporządzony wg. załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 2) załącznik nr 1A do SIWZ – formularz cenowo - przedmiotowy, wg. załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy; Dokument, o którym mowa w ppkt 2) został opisany w rozdz. VII pkt. 4.1) SIWZ. Wraz z ofertą należy złożyć : 1) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ; 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani s do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu poniższego pkt 3; b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów; d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, e) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. 2. Zmiany niedotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron, nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenia Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie. 3. Przez okoliczności siły wyższej strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, w szczególności takie jak: wojna, stan wyjątkowy, powódź, pożar czy też zasadnicza zmiana sytuacji społeczno – gospodarczej. Jeżeli wskutek okoliczności siły wyższej Strona nie będzie mogła wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub w części, niezwłocznie powiadomi o tym drugą stronę. W takim przypadku Strony uzgodnią sposób i zasady dalszego wykonywania umowy lub umowa zostanie rozwiązana. Bieg terminów określonych w niniejszej umowie ulega zawieszeniu przez czas trwania przeszkody spowodowanej siłą wyższą.
IV 4 4 data 2019-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)