Różne wyroby medyczne

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664033-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331412404, 331690002, 331240005, 331411207, 331840003, 337700008, 331600009, 336950008, 331832008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów jednorazowego i wielorazowego użytku, materiałów higienicznych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. zadań:
- Zadanie 1- wkłucia centralne zestawy do cewnikowania żył – łącznie 120 kpl. w zadaniu
- Zadanie 2– wkłucia centralne pediatryczne – łącznie 180 kpl. w zadaniu
- Zadanie 3 – kleszcze biopsyjne – łącznie 800 szt.
- Zadanie 4 – osłona na sondę USG i prowadnica bipsyjna – łącznie 2 pozycje w zadaniu
- Zadanie 5 – staplery liniowe, laparoskopowe i ładunki zintegrowane z nożem – łącznie 8 pozycje w zadaniu
- Zadanie 6 – protezy silikonowe jądra, ekspander tkankowy – łącznie 3 pozycje w zadaniu
- Zadanie 7 – materiały higieniczne pielucho majtki rózne rozmiary – łącznie 8 pozycji w zadaniu
- Zadanie 8 – akcesoria do laparoskopu prod. BRAUN – łącznie 17 pozycji w zadaniu
- Zadanie 9 – żele do USG, EEG – łącznie 3 pozycje w zadaniu
- Zadanie 10 – osprzęt do dermatomu ACCULAN 3TI – łącznie 2 pozycje w zadaniu
Zadanie 11 – różne implanty ortopedyczne – 6 pozycji w zadaniu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 80292212-f7a0-4da8-ab6d-14be7577a35e
Biuletyn 664033-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Regon 29558000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 18a
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 89 5393472
Zamawiajacy fax +48 602816545
Zamawiajacy email przetargi@wssd.olsztyn.pl
Adres strony url www.wssd.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wssd.olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wssd.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna, wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
Nazwa nadana zamowieniu Różne wyroby medyczne
Numer referencyjny SZP-332-68PN-2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów jednorazowego i wielorazowego użytku, materiałów higienicznych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. zadań: - Zadanie 1- wkłucia centralne zestawy do cewnikowania żył – łącznie 120 kpl. w zadaniu - Zadanie 2– wkłucia centralne pediatryczne – łącznie 180 kpl. w zadaniu - Zadanie 3 – kleszcze biopsyjne – łącznie 800 szt. - Zadanie 4 – osłona na sondę USG i prowadnica bipsyjna – łącznie 2 pozycje w zadaniu - Zadanie 5 – staplery liniowe, laparoskopowe i ładunki zintegrowane z nożem – łącznie 8 pozycje w zadaniu - Zadanie 6 – protezy silikonowe jądra, ekspander tkankowy – łącznie 3 pozycje w zadaniu - Zadanie 7 – materiały higieniczne pielucho majtki rózne rozmiary – łącznie 8 pozycji w zadaniu - Zadanie 8 – akcesoria do laparoskopu prod. BRAUN – łącznie 17 pozycji w zadaniu - Zadanie 9 – żele do USG, EEG – łącznie 3 pozycje w zadaniu - Zadanie 10 – osprzęt do dermatomu ACCULAN 3TI – łącznie 2 pozycje w zadaniu Zadanie 11 – różne implanty ortopedyczne – 6 pozycji w zadaniu
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 3.1 dot. zadania od nr 1 do nr 11 - dla wyrobów, które oznaczone są znakiem CE oraz, które są zakwalifikowane są jako wyroby medyczne - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) – Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . - Dopuszcza się odn. warunku w ppkt 3.1 - załączenie do oferty oświadczenie Wykonawcy, w treści którego potwierdzi że oferowane produkty spełniają ww wymogi, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie 3.2 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie odnośnie: Zadanie nr 1, 2 – Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy lub materiałów od producenta potwierdzających zalecany czas stosowania cewników. Wymagane jest, aby czas stosowania nie był krótszy niż 28 dni.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych produktów, parametrów i danych technicznych oferowanych urządzeń medycznych. 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy . 4. Oświadczenia Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3. 5. Próbki oferowanego asortymentu – zad. nr 11. (Próbki nie podlegają uzupełnieniu)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 1.4 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania - dot. odczynników itp., 1.5 w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 1.6 łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie zmian, 1.7 możliwość zmiany umowy poprzez zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany (zwiększenie lub obniżenie): - stawki podatku od towarów i usług- wynagrodzenie wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się stosownie do ceny brutto wynikającej z nowej stawki począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, przy czym w przypadku wzrostu wynagrodzenia wykonawcy jest on zobowiązany wykazać wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia, 2. Zmiany o których mowa w ust. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony. 3. W przypadku niewykorzystania ilości lub wartości przedmiotów zamówienia objętych niniejszą umową, w okresie jej obowiązywania, dopuszcza się zmianę terminu obowiązywania umowy. Zmiana terminu wymagać będzie formy pisemnej – aneks do umowy. 4. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1 ppkt 1.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. 5. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 1 ppkt 1.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Jeśli cena leku zamiennego będzie wyższa niż ofertowa, lek zostanie wyłączony z umowy, kara nie zostanie wówczas naliczona 6. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie wykonawcy stanowiącej zał. do niniejszej umowy. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, Dotyczy wyłącznie zadania nr od 1 do 10. 9. W przypadku, gdy, w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, dojdzie do zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokości minimalnego wynagrodzenia o pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 X 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - wysokość należnego wynagrodzenia wykonawcy ulegnie obowiązkowo odpowiedniej zmianie jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania przedmiotowego zamówienia c) zasad gromadzenia i wys. wpłat do pracowniczych planów kapitałowych Dz. U z 04. X 2108
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141240-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis - Zadanie 1- wkłucia centralne zestawy do cewnikowania żył – łącznie 120 kpl. w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141240-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis - Zadanie 2– wkłucia centralne pediatryczne – łącznie 180 kpl. w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis - Zadanie 3 – kleszcze biopsyjne – łącznie 800 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis - Zadanie 4 – osłona na sondę USG i prowadnica bipsyjna – łącznie 2 pozycje w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis - Zadanie 5 – staplery liniowe, laparoskopowe i ładunki zintegrowane z nożem – łącznie 8 pozycje w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis - Zadanie 6 – protezy silikonowe jądra, ekspander tkankowy – łącznie 3 pozycje w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis - Zadanie 7 – materiały higieniczne pielucho majtki rózne rozmiary – łącznie 8 pozycji w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33160000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis - Zadanie 8 – akcesoria do laparoskopu prod. BRAUN – łącznie 17 pozycji w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33695000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis - Zadanie 9 – żele do USG, EEG – łącznie 3 pozycje w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33160000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis - Zadanie 10 – osprzęt do dermatomu ACCULAN 3TI – łącznie 2 pozycje w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis - Zadanie 11 – różne implanty ortopedyczne – 6 pozycji w zadaniu
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)