Zakup pierwszego wyposażenia gospodarczego z przeznaczeniem na II piętro - segment „E” Collegium Medicum, Oleska 48.

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663036-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Część nr 1: Zakup różnego wyposażenia gospodarczego: pojemnik na ręczniki papierowe, dozownik na mydło, dozownik na płyny dezynfekcyjne, pojemnik na odpadki, suszarka elektryczna do rąk, pojemnik na papier toaletowy, szczotka WC, tablica sucho-ścieralna, zegar ścienny, wieszak ubraniowy stojący, pojemnik na parasole, słupek odgradzający, stojak na plakaty, wieszak ubraniowy pojedynczy, wieszak ubraniowy 3 haczykowy.
Część nr 2: Zakup rolet okiennych wewnętrznych: Roleta materiałowa z prowadnicą montowaną do okien, w kolorze antracytowym. Prowadnica w kolorze antracytowym. Tkanina rolety podgumowana z atestem trudnozapalności i higienicznym. Ręczna regulacja rolet. Wymiary okna wysokość 166 cm, szerokość 86 cm. Wykonanie montażu przy użyciu wszelkich niezbędnych elementów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a13adcdb-954c-4cc7-b843-13ae277fc3f4
Biuletyn 663036-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 138200000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1287
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pierwszego wyposażenia gospodarczego z przeznaczeniem na II piętro - segment „E” Collegium Medicum, Oleska 48.
Numer referencyjny D/50/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Krótki opis przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Zakup różnego wyposażenia gospodarczego: pojemnik na ręczniki papierowe, dozownik na mydło, dozownik na płyny dezynfekcyjne, pojemnik na odpadki, suszarka elektryczna do rąk, pojemnik na papier toaletowy, szczotka WC, tablica sucho-ścieralna, zegar ścienny, wieszak ubraniowy stojący, pojemnik na parasole, słupek odgradzający, stojak na plakaty, wieszak ubraniowy pojedynczy, wieszak ubraniowy 3 haczykowy. Część nr 2: Zakup rolet okiennych wewnętrznych: Roleta materiałowa z prowadnicą montowaną do okien, w kolorze antracytowym. Prowadnica w kolorze antracytowym. Tkanina rolety podgumowana z atestem trudnozapalności i higienicznym. Ręczna regulacja rolet. Wymiary okna wysokość 166 cm, szerokość 86 cm. Wykonanie montażu przy użyciu wszelkich niezbędnych elementów.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do piętnastu [ 15 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (odpowiednio do części). 2. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ. 4. Dniem roboczym Z są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę: Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca, który złoży ofertę tylko w wybranej(ych) części(ach) postępowania zobowiązany będzie dostarczyć opis oferowanego przedmiotu zamówienia wypełniony w zakresie odpowiadającym części(om), w której(ych) złożył ofertę. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów/ danych technicznych zaoferowanego przedmiotu zamówienia/ ceny złotych netto/ wartości złotych brutto/ stawki podatku VAT, w kolumnie Oferta Wykonawcy. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ (odpowiednio do części) – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie, a Wykonawca ponownie zostanie wezwany do dostarczenia Opisu przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza Oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w wymienionym wyżej pkt III.3): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup różnego wyposażenia gospodarczego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do piętnastu [ 15 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (odpowiednio do części). 2. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ. 4. Dniem roboczym Z są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
Zalacznik krotki opis Część nr 1: Zakup różnego wyposażenia gospodarczego: pojemnik na ręczniki papierowe, dozownik na mydło, dozownik na płyny dezynfekcyjne, pojemnik na odpadki, suszarka elektryczna do rąk, pojemnik na papier toaletowy, szczotka WC, tablica sucho-ścieralna, zegar ścienny, wieszak ubraniowy stojący, pojemnik na parasole, słupek odgradzający, stojak na plakaty, wieszak ubraniowy pojedynczy, wieszak ubraniowy 3 haczykowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup rolet okiennych wewnętrznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do piętnastu [ 15 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (odpowiednio do części). 2. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ. 4. Dniem roboczym Z są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 3. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
Zalacznik krotki opis Część nr 2: Zakup rolet okiennych wewnętrznych: Roleta materiałowa z prowadnicą montowaną do okien, w kolorze antracytowym. Prowadnica w kolorze antracytowym. Tkanina rolety podgumowana z atestem trudnozapalności i higienicznym. Ręczna regulacja rolet. Wymiary okna wysokość 166 cm, szerokość 86 cm. Wykonanie montażu przy użyciu wszelkich niezbędnych elementów.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)