GuidZP400 |
a13adcdb-954c-4cc7-b843-13ae277fc3f4
|
Biuletyn |
663036-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Opolski
|
Regon |
138200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 5 415977
|
Zamawiajacy fax |
775 415 930
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@uni.opole.pl
|
Adres strony url |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1287
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup pierwszego wyposażenia gospodarczego z przeznaczeniem na II piętro - segment „E” Collegium Medicum, Oleska 48.
|
Numer referencyjny |
D/50/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Część nr 1: Zakup różnego wyposażenia gospodarczego: pojemnik na ręczniki papierowe, dozownik na mydło, dozownik na płyny dezynfekcyjne, pojemnik na odpadki, suszarka elektryczna do rąk, pojemnik na papier toaletowy, szczotka WC, tablica sucho-ścieralna, zegar ścienny, wieszak ubraniowy stojący, pojemnik na parasole, słupek odgradzający, stojak na plakaty, wieszak ubraniowy pojedynczy, wieszak ubraniowy 3 haczykowy.
Część nr 2: Zakup rolet okiennych wewnętrznych: Roleta materiałowa z prowadnicą montowaną do okien, w kolorze antracytowym. Prowadnica w kolorze antracytowym. Tkanina rolety podgumowana z atestem trudnozapalności i higienicznym. Ręczna regulacja rolet. Wymiary okna wysokość 166 cm, szerokość 86 cm. Wykonanie montażu przy użyciu wszelkich niezbędnych elementów.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do piętnastu [ 15 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (odpowiednio do części).
2. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ.
4. Dniem roboczym Z są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej
[ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę: Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A
do SIWZ (odpowiednio do części).
Wykonawca, który złoży ofertę tylko w wybranej(ych) części(ach) postępowania zobowiązany będzie dostarczyć opis oferowanego przedmiotu zamówienia wypełniony w zakresie odpowiadającym części(om), w której(ych) złożył ofertę.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów/ danych technicznych zaoferowanego przedmiotu zamówienia/ ceny złotych netto/ wartości złotych brutto/ stawki podatku VAT, w kolumnie Oferta Wykonawcy.
W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ (odpowiednio do części) – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie, a Wykonawca ponownie zostanie wezwany do dostarczenia Opisu przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza Oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w wymienionym wyżej pkt III.3): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup różnego wyposażenia gospodarczego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do piętnastu [ 15 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (odpowiednio do części).
2. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ.
4. Dniem roboczym Z są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej
[ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
5. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 1: Zakup różnego wyposażenia gospodarczego: pojemnik na ręczniki papierowe, dozownik na mydło, dozownik na płyny dezynfekcyjne, pojemnik na odpadki, suszarka elektryczna do rąk, pojemnik na papier toaletowy, szczotka WC, tablica sucho-ścieralna, zegar ścienny, wieszak ubraniowy stojący, pojemnik na parasole, słupek odgradzający, stojak na plakaty, wieszak ubraniowy pojedynczy, wieszak ubraniowy 3 haczykowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup rolet okiennych wewnętrznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: do piętnastu [ 15 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (odpowiednio do części).
2. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ.
4. Dniem roboczym Z są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej
[ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
3. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 2: Zakup rolet okiennych wewnętrznych: Roleta materiałowa z prowadnicą montowaną do okien, w kolorze antracytowym. Prowadnica w kolorze antracytowym. Tkanina rolety podgumowana z atestem trudnozapalności i higienicznym. Ręczna regulacja rolet. Wymiary okna wysokość 166 cm, szerokość 86 cm. Wykonanie montażu przy użyciu wszelkich niezbędnych elementów.
|
| |