Sukcesywne dostawy materiałów górniczych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-09 00:00:00
Instytucja Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663473-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów górniczych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.
Asortyment materiałów górniczych, opis ich paramentów i cech jakościowych, szacunkowe ilości, które Zamawiający zamierza zamówić określone zostały w Specyfikacji Asortymentowo-Ilościowo-Wartościowej stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie częściowych umów wykonawczych do umowy ramowej w ramach których Zamawiający będzie kierował do Wykonawcy zlecenia częściowe przekazywane drogą elektroniczną na podany przez Wykonawcę adres mailowy lub przekazywane osobiście w formie pisemnej podczas podpisywania umowy wykonawczej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1d4ce5ae-c1f8-452d-a193-3ec8bb4a67c9
Biuletyn 663473-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
Regon 24322042000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jodłowa
Zamawiajacy adres numer domu 59
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 630 30 91
Zamawiajacy fax 32 277 11 25
Zamawiajacy email esmietana@muzeumgornictwa.pl, biuro@muzeumgornictwa.pl
Adres strony url www.muzeumgornictwa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeumgornictwa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeumgornictwa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106,138,650,1118,1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jodłowa 59, Zabrze 41-800
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów górniczych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
Numer referencyjny ZP/37/MGW/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów górniczych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu. Asortyment materiałów górniczych, opis ich paramentów i cech jakościowych, szacunkowe ilości, które Zamawiający zamierza zamówić określone zostały w Specyfikacji Asortymentowo-Ilościowo-Wartościowej stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie częściowych umów wykonawczych do umowy ramowej w ramach których Zamawiający będzie kierował do Wykonawcy zlecenia częściowe przekazywane drogą elektroniczną na podany przez Wykonawcę adres mailowy lub przekazywane osobiście w formie pisemnej podczas podpisywania umowy wykonawczej.
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie tym samym nie żąda złożenia dokumentu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie tym samym nie żąda złożenia dokumentu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie tym samym nie żąda złożenia dokumentu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, •Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, •ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Z kim umowa bedzie zawarta 1
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych asortymentów górniczych w przypadku zmian stawki podatku VAT, wprowadzonych na podstawie przepisów prawa. W takim przypadku WYKONAWCA poinformuje ZAMAWIAJĄCEGO o ich wystąpieniu na piśmie, przed wprowadzeniem nowych cen. 2.ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od Umowy Ramowej w przypadku, gdy WYKONAWCA nie wykona lub nienależycie wykona co najmniej dwie Umowy Wykonawcze. Nienależyte wykonanie Umowy Wykonawczej może w szczególności polegać na opóźnieniu w dostarczeniu przedmiotu Zamówienia Wykonawczego lub jego wadliwym wykonaniu. 3.ZAMAWIAJĄCY ma prawo odstąpić od Umowy Wykonawczej w przypadku naruszenia istotnych postanowień Umowy Wykonawczej lub Umowy Ramowej, w szczególności gdy WYKONAWCA bez uzasadnionych przyczyn nie wykona przedmiotu Umowy Wykonawczej w terminie określonym w Umowie Wykonawczej. 4.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, ZAMAWIAJĄCY może od Umowy odstąpić w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5.W razie odstąpienia, o którym mowa w ust. 4, ZAMAWIAJĄCY może wskazać, że WYKONAWCA ma obowiązek zakończenia realizacji już zawartych Umów Wykonawczych, a WYKONAWCA zobowiązuje się je zrealizować. 6.ZAMAWIAJĄCY ma prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Ramowej w terminie 30 dni od dnia powzięcia informacji o dokonanym przez WYKONAWCĘ naruszeniu. 7.Wszelkie zmiany Umowy Ramowej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zachowaniem warunków dopuszczalności zmiany Umowy Ramowej określonych przepisami Prawa zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2019-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I Oferta musi zawierać: 1)wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2)Specyfikacja Asortymentowo – Ilościowo – Wartościowa stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, 5)szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego w którym dla każdego produktu wykonawca określi nazwę producenta, typ/model oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia – jeżeli dotyczy. 6)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 7)Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO stanowiącym załącznik nr 3. II Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym Wykonawcę ustanowionego, jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. 1)Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę, o której mowa w art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.). 2)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia , w sytuacji gdy postępowanie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu przy czym: a. brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 pzp każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie samodzielnie. b. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oddzielną listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. 4)Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. III. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: (spełnia) lub (nie spełnia), w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. IV. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126 ze zm.), należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.Poświadczenia za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca – w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia o której mowa powyżej, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Prawa zamówień publicznych, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. 4.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 5.W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 6.W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty stosownie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016, poz.1126. 8.Stosownie do § 16 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Interpretacja treści dokumentów składnych w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, będzie realizowana w oparciu o przedmiotowe tłumaczenie. 9.Zgodnie z art. 24aa Prawa zamówień publicznych, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. V. Opis kryteriów którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty został wskazany pkt. 20 SIWZ.

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia częściowego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Samodzielna realizacja zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)