GuidZP400 |
1d4ce5ae-c1f8-452d-a193-3ec8bb4a67c9
|
Biuletyn |
663473-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
|
Regon |
24322042000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jodłowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 630 30 91
|
Zamawiajacy fax |
32 277 11 25
|
Zamawiajacy email |
esmietana@muzeumgornictwa.pl, biuro@muzeumgornictwa.pl
|
Adres strony url |
www.muzeumgornictwa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzeumgornictwa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzeumgornictwa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106,138,650,1118,1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Jodłowa 59, Zabrze 41-800
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy materiałów górniczych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
|
Numer referencyjny |
ZP/37/MGW/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów górniczych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.
Asortyment materiałów górniczych, opis ich paramentów i cech jakościowych, szacunkowe ilości, które Zamawiający zamierza zamówić określone zostały w Specyfikacji Asortymentowo-Ilościowo-Wartościowej stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie częściowych umów wykonawczych do umowy ramowej w ramach których Zamawiający będzie kierował do Wykonawcy zlecenia częściowe przekazywane drogą elektroniczną na podany przez Wykonawcę adres mailowy lub przekazywane osobiście w formie pisemnej podczas podpisywania umowy wykonawczej.
|
Cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie tym samym nie żąda złożenia dokumentu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie tym samym nie żąda złożenia dokumentu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie tym samym nie żąda złożenia dokumentu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert,
•Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
•ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Z kim umowa bedzie zawarta |
1
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych asortymentów górniczych w przypadku zmian stawki podatku VAT, wprowadzonych na podstawie przepisów prawa. W takim przypadku WYKONAWCA poinformuje ZAMAWIAJĄCEGO o ich wystąpieniu na piśmie, przed wprowadzeniem nowych cen.
2.ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od Umowy Ramowej w przypadku, gdy WYKONAWCA nie wykona lub nienależycie wykona co najmniej dwie Umowy Wykonawcze. Nienależyte wykonanie Umowy Wykonawczej może w szczególności polegać na opóźnieniu w dostarczeniu przedmiotu Zamówienia Wykonawczego lub jego wadliwym wykonaniu.
3.ZAMAWIAJĄCY ma prawo odstąpić od Umowy Wykonawczej w przypadku naruszenia istotnych postanowień Umowy Wykonawczej lub Umowy Ramowej, w szczególności gdy WYKONAWCA bez uzasadnionych przyczyn nie wykona przedmiotu Umowy Wykonawczej w terminie określonym w Umowie Wykonawczej.
4.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, ZAMAWIAJĄCY może od Umowy odstąpić w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
5.W razie odstąpienia, o którym mowa w ust. 4, ZAMAWIAJĄCY może wskazać, że WYKONAWCA ma obowiązek zakończenia realizacji już zawartych Umów Wykonawczych, a WYKONAWCA zobowiązuje się je zrealizować.
6.ZAMAWIAJĄCY ma prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Ramowej w terminie 30 dni od dnia powzięcia informacji o dokonanym przez WYKONAWCĘ naruszeniu.
7.Wszelkie zmiany Umowy Ramowej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zachowaniem warunków dopuszczalności zmiany Umowy Ramowej określonych przepisami Prawa zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
I Oferta musi zawierać:
1)wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
2)Specyfikacja Asortymentowo – Ilościowo – Wartościowa stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ
3)pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych,
4)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie,
5)szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego w którym dla każdego produktu wykonawca określi nazwę producenta, typ/model oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia – jeżeli dotyczy.
6)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
7)Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO stanowiącym załącznik nr 3.
II Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym Wykonawcę ustanowionego, jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców.
1)Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę, o której mowa w art. 860-875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.).
2)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia , w sytuacji gdy postępowanie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu przy czym:
a. brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 pzp każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie samodzielnie.
b. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oddzielną listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
4)Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
III. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: (spełnia) lub (nie spełnia), w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.
IV. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126 ze zm.), należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
1.Poświadczenia za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej lub w postaci dokumentu elektronicznego podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca – w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia o której mowa powyżej, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Prawa zamówień publicznych, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
4.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
5.W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
6.W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty stosownie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016, poz.1126.
8.Stosownie do § 16 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Interpretacja treści dokumentów składnych w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, będzie realizowana w oparciu o przedmiotowe tłumaczenie.
9.Zgodnie z art. 24aa Prawa zamówień publicznych, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.
V. Opis kryteriów którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty został wskazany pkt. 20 SIWZ.
|