Dostawa dwóch licencji oprogramowania komputerowego - pakietu aplikacji biurowych.

Publication date 2018-12-21
End date 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663449-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch licencji oprogramowania komputerowego - pakietu aplikacji biurowych, na rzecz realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16-00 pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 (PZObis)”, realizowanego w ramach osi II, działanie 2.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, obejmującego programy takie jak: 1) edytor tekstu, 2) arkusz kalkulacyjny, 3) program do tworzenia prezentacji, 4) wirtualny notatnik. Program komputerowy ma posiadać niżej wymienione funkcje lub równoważne rozwiązania: 1) umożliwiać tworzenie i edycję plików .docx .pptx .xlsx 2) wersja 64-bitowa 3) wersja językowa polska 4) wersja produktu pudełkowa 5) nie starszy niż seria 2016 6) liczba sztuk: 2 szt. Typ licencji – komercyjna, nieograniczona w czasie i przestrzeni licencja producenta (klucz produktu). Zaoferowane produkty muszą integrować się z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą systemową zawierającą serwery zarządzające oraz aplikacje klienckie. Gwarancja – 24 miesiące.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 16e48147-df02-4437-95d7-0102d53858f2
Biuletyn 663449-N-2018
Zamawiajacy nazwa Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
Regon 320590577
Zamawiajacy adres ulica ul. Teofila Firlika
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-637
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914305200,
Zamawiajacy fax 914305201
Zamawiajacy email agnieszka.dobrzynska.szczecin@rdos.gov.pl,
Adres strony url http://szczecin.rdos.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu POIS.02.04.00-00-01936/16 pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 (PZObis)”, realizowanego w ramach osi II, działanie 2.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szczecin.rdos.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szczecin.rdos.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. T. Firlika 20, 71-637 Szczecin, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego pok. nr 127 (kancelaria) lub przesłać na adres ul. T. Firlika 20, 71-637 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa dwóch licencji oprogramowania komputerowego - pakietu aplikacji biurowych.
Numer referencyjny ZP.261.27.2018.AD.184
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch licencji oprogramowania komputerowego - pakietu aplikacji biurowych, na rzecz realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16-00 pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 (PZObis)”, realizowanego w ramach osi II, działanie 2.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, obejmującego programy takie jak: 1) edytor tekstu, 2) arkusz kalkulacyjny, 3) program do tworzenia prezentacji, 4) wirtualny notatnik. Program komputerowy ma posiadać niżej wymienione funkcje lub równoważne rozwiązania: 1) umożliwiać tworzenie i edycję plików .docx .pptx .xlsx 2) wersja 64-bitowa 3) wersja językowa polska 4) wersja produktu pudełkowa 5) nie starszy niż seria 2016 6) liczba sztuk: 2 szt. Typ licencji – komercyjna, nieograniczona w czasie i przestrzeni licencja producenta (klucz produktu). Zaoferowane produkty muszą integrować się z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą systemową zawierającą serwery zarządzające oraz aplikacje klienckie. Gwarancja – 24 miesiące.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: wymagane przez Zamawiającego do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem kryterium oceny ofert, w zakresie dostawy przedmiotu umowy.
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust 1 pkt 1 ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ.; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione Warunki udziału w postępowaniu. Podstawy wykluczenia z postępowania. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 – 23 i ust. 5 pkt 1) i 8). VWykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust 1 pkt 1 ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ.; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2) Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniem - załączniki nr 1, b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców). Pełnomocnictwo musi być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X ust. 6 siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana terminu wykonania umowy jest możliwa w następujących okolicznościach: 1) wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strona może powoływać się na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje ona o tym pisemnie drugą stronę w ciągu 3 dni od jej zaistnienia. Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez stronę, która się na nie powołuje. 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa, która stanowi przeszkodę w rozpoczęciu, lub kontynuowaniu wykonywania Przedmiotu Umowy. 2. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu termin na wykonanie Przedmiotu umowy zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody, uniemożliwiającej wykonywanie Przedmiotu Umowy. 3. Jeżeli w toku wykonywania umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że wystąpiły okoliczności opisane w ust. 1 niniejszego paragrafu, w związku z czym Przedmiot Umowy nie zostanie wydany w terminie określonym w § 2 Wykonawca niezwłocznie, w terminie do 7 dni, pisemnie powiadomi Zamawiającego o niebezpieczeństwie wystąpienia opóźnienia w wykonaniu umowy, wskazując prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę. 4. Wszelkie zmiany w niniejszej umowie wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 5. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: a) zmiany danych teleadresowych, b) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, np. osób reprezentujących, osób do kontaktu.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy (TD)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)