GuidZP400 |
16e48147-df02-4437-95d7-0102d53858f2
|
Biuletyn |
663449-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
|
Regon |
320590577
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Teofila Firlika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71-637
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914305200,
|
Zamawiajacy fax |
914305201
|
Zamawiajacy email |
agnieszka.dobrzynska.szczecin@rdos.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://szczecin.rdos.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
POIS.02.04.00-00-01936/16 pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 (PZObis)”, realizowanego w ramach osi II, działanie 2.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szczecin.rdos.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szczecin.rdos.gov.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. T. Firlika 20, 71-637 Szczecin, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego pok. nr 127 (kancelaria) lub przesłać na adres ul. T. Firlika 20, 71-637 Szczecin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa dwóch licencji oprogramowania komputerowego - pakietu aplikacji biurowych.
|
Numer referencyjny |
ZP.261.27.2018.AD.184
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch licencji oprogramowania komputerowego - pakietu aplikacji biurowych, na rzecz realizacji projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16-00 pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 (PZObis)”, realizowanego w ramach osi II, działanie 2.4 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, obejmującego programy takie jak: 1) edytor tekstu, 2) arkusz kalkulacyjny, 3) program do tworzenia prezentacji, 4) wirtualny notatnik. Program komputerowy ma posiadać niżej wymienione funkcje lub równoważne rozwiązania: 1) umożliwiać tworzenie i edycję plików .docx .pptx .xlsx 2) wersja 64-bitowa 3) wersja językowa polska 4) wersja produktu pudełkowa 5) nie starszy niż seria 2016 6) liczba sztuk: 2 szt. Typ licencji – komercyjna, nieograniczona w czasie i przestrzeni licencja producenta (klucz produktu). Zaoferowane produkty muszą integrować się z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą systemową zawierającą serwery zarządzające oraz aplikacje klienckie. Gwarancja – 24 miesiące.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: wymagane przez Zamawiającego do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem kryterium oceny ofert, w zakresie dostawy przedmiotu umowy.
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust 1 pkt 1 ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ.; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Warunki udziału w postępowaniu. Podstawy wykluczenia z postępowania. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 – 23 i ust. 5 pkt 1) i 8). VWykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust 1 pkt 1 ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ.; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2) Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniem - załączniki nr 1, b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców). Pełnomocnictwo musi być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X ust. 6 siwz.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana terminu wykonania umowy jest możliwa w następujących okolicznościach: 1) wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strona może powoływać się na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje ona o tym pisemnie drugą stronę w ciągu 3 dni od jej zaistnienia. Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez stronę, która się na nie powołuje. 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa, która stanowi przeszkodę w rozpoczęciu, lub kontynuowaniu wykonywania Przedmiotu Umowy. 2. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu termin na wykonanie Przedmiotu umowy zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody, uniemożliwiającej wykonywanie Przedmiotu Umowy. 3. Jeżeli w toku wykonywania umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że wystąpiły okoliczności opisane w ust. 1 niniejszego paragrafu, w związku z czym Przedmiot Umowy nie zostanie wydany w terminie określonym w § 2 Wykonawca niezwłocznie, w terminie do 7 dni, pisemnie powiadomi Zamawiającego o niebezpieczeństwie wystąpienia opóźnienia w wykonaniu umowy, wskazując prawdopodobny czas opóźnienia i jego przyczynę. 4. Wszelkie zmiany w niniejszej umowie wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 5. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: a) zmiany danych teleadresowych, b) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, np. osób reprezentujących, osób do kontaktu.
|
IV 4 4 data |
2019-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|