GuidZP400 |
af25542d-5e8b-48fb-ae0c-523acd4ba751
|
Biuletyn |
664579-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
|
Regon |
00000308318
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skarżysko-Kamienna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 39 56 290, 516 209 290
|
Zamawiajacy fax |
41 25 32 944, 25 30 757
|
Zamawiajacy email |
zoz@zoz.com.pl, zamowieniapubliczne@zoz.com.pl
|
Adres strony url |
http://zoz.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
ochrona zdrowia
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zozskarzysko.ssdip.bip.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zozskarzysko.ssdip.bip.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej ul. Szpitalna 1 26-110 Skarżysko – Kamienna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa i montaż sprzętu do dezynfekcji, sterylizacji i higieny do Szpitala Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu do dezynfekcji, sterylizacji i higieny do Szpitala Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (pakiety nr 1 - 3) zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 1a – 1c.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
49
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć:
a) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
c) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
e) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991r. o podatkach i opłatach,
f) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (dokumenty te zostały określone w pkt VI.10.2) lit. a) – e) siwz.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego:
a) oświadczenie, że wykonawca zaoferował produkty, które posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.) - ważne deklaracje zgodności CE, bądź potwierdzenie dokonania zgłoszenia lub powiadomienia do Urzędu Rejestracji - załącznik nr 6
do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty (załącznik nr 2 do siwz) wraz z załącznikiem nr 1a-1c do siwz (stosownie do zadania, na które jest składana oferta) - wymagana forma dokumentu - oryginał,
2) Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 i 4 do siwz) – wymagana forma dokumentu – oryginał;
3) Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie
do podpisania oferty - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza;
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza;
5) Oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane
w pkt V.8 a)-d) siwz - wymagana forma dokumentu: oryginał – jeśli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć w chwili zawarcia umowy, może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Macerator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu do Szpitala Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Płuczko-dezynfektor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu do Szpitala Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Myjnia-dezynfektor do mycia i dezynfekcji obuwia operacyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu do Szpitala Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej.
|
| |