GuidZP400 |
0242c772-2bfa-4b12-9c34-462087ff71dc
|
Biuletyn |
664221-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Ceplnej Spółka z o.o.
|
Regon |
510459057
|
Zamawiajacy adres ulica |
Przemysłowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Morąg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
897572627
|
Zamawiajacy fax |
897572009
|
Zamawiajacy email |
dt@mpec-morag.pl
|
Adres strony url |
www.mpec-morag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Czy przeprowadza zamawiajacy z eu |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mpec-morag.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mpec-morag.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera. Adres: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Przemysłowa 20, 14-300 Morąg
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wdrożenie e-usług dla spółki MPEC Morąg w ramach realizowanego projektu pt. Wdrożenie e-usług w MPEC Morąg w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie e-usług dla spółki MPEC Morąg w ramach realizowanego projektu pt. Wdrożenie e-usług w MPEC Morąg w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Plan realizacji zamówienia: 1.dostawa licencji i oprogramowania, 2.instalacja oprogramowania w środowisku zamawiającego, na wyznaczonych zasobach, 3.wdrożenie systemu informatycznego, 4.wykonanie pełnej integracji systemu ze zintegrowanym systemem informatycznym używanym przez zamawiającego, 5.szkolenie administratorów i użytkowników, 6.opracowanie i dostarczenie dokumentacji wdrożonego rozwiązania. Wymagany zakres funkcjonalny systemu informatycznego powinien obejmować poniższe obszary: 1.Mobilny BOK 2. Obieg Dokumentów 3.Korespondencja seryjna
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie podanym poniżej, tj.: 1.1. Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia polegające na wdrożeniu e-usług tj. dostawie i wdrożeniu co najmniej modułów tożsamych z przedmiotem zamówienia (Mobilny BOK, Obieg Dokumentów, Korespondencja seryjna) o wartości minimum 20.000,00 zł netto każde.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o poniżej określonych kwalifikacjach i doświadczeniu: 1.2.1. 2 osoby - specjalistę ds. wdrożeń posiadającą następujące kwalifikacje: a/ wykształcenie wyższe informatyczne oraz co najmniej 10 letnie doświadczenie we wdrażaniu zintegrowanych systemów informatycznych oraz e-usług, b/ udział jako specjalista ds. wdrożeń w co najmniej jednym projekcie (z podaniem nazw, przedmiotu i zakresu wskazanych projektów) o wartości co najmniej 20.000,00 zł netto, które obejmowały wdrożenie zintegrowanych systemów informatycznych oraz e-usług (w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5. Wykazu dostaw, usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 6 do siwz.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełnione tabele z wymaganiami Zamawiającego opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ – deklaracja o posiadaniu (TAK) lub nie (NIE) wymaganych funkcjonalności. Formularz wymagań funkcjonalnych wg załącznika nr 10.
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) wystąpiła uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 2) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu Umowy; 4) w przypadku wydłużenia okresu gwarancyjnego lub rękojmi o dowolny okres; 5) zmiany terminów realizacji Umowy nastąpiły w wyniku zwłoki Wykonawcy w realizacji Umowy w stosunku do terminów przewidzianych Harmonogramem, pod warunkiem dodatkowego spełnienia łącznie następujących warunków: a) Wykonawca wykaże, że zmiana terminu wykonania umowy spowodowana jest sytuacją niezależną od Wykonawcy, b) Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 60 dni przed upływem terminu wykonania Umowy lub odpowiednio innych terminów wynikających z Umowy, o niemożliwości wykonania w terminie przewidzianym; c) Wykonawca zaproponuje akceptowalny przez Zamawiającego nowy termin wykonania Umowy lub czynności określonych w Umowie; 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę. 3. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2019-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
nie dotyczy
|