Wdrożenie e-usług dla spółki MPEC Morąg w ramach realizowanego projektu pt. Wdrożenie e-usług w MPEC Morąg w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2018-12-28
Data zakończenia 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Ceplnej Spółka z o.o.
Miejscowość Morąg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664221-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie e-usług dla spółki MPEC Morąg w ramach realizowanego projektu pt. Wdrożenie e-usług w MPEC Morąg w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Plan realizacji zamówienia: 1.dostawa licencji i oprogramowania, 2.instalacja oprogramowania w środowisku zamawiającego, na wyznaczonych zasobach, 3.wdrożenie systemu informatycznego, 4.wykonanie pełnej integracji systemu ze zintegrowanym systemem informatycznym używanym przez zamawiającego, 5.szkolenie administratorów i użytkowników, 6.opracowanie i dostarczenie dokumentacji wdrożonego rozwiązania. Wymagany zakres funkcjonalny systemu informatycznego powinien obejmować poniższe obszary: 1.Mobilny BOK 2. Obieg Dokumentów 3.Korespondencja seryjna

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0242c772-2bfa-4b12-9c34-462087ff71dc
Biuletyn 664221-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Ceplnej Spółka z o.o.
Regon 510459057
Zamawiajacy adres ulica Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Morąg
Zamawiajacy kod pocztowy 14-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 897572627
Zamawiajacy fax 897572009
Zamawiajacy email dt@mpec-morag.pl
Adres strony url www.mpec-morag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Czy przeprowadza wspolnie 1
Czy przeprowadza zamawiajacy z eu 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mpec-morag.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpec-morag.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera. Adres: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Przemysłowa 20, 14-300 Morąg
Nazwa nadana zamowieniu Wdrożenie e-usług dla spółki MPEC Morąg w ramach realizowanego projektu pt. Wdrożenie e-usług w MPEC Morąg w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie e-usług dla spółki MPEC Morąg w ramach realizowanego projektu pt. Wdrożenie e-usług w MPEC Morąg w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Plan realizacji zamówienia: 1.dostawa licencji i oprogramowania, 2.instalacja oprogramowania w środowisku zamawiającego, na wyznaczonych zasobach, 3.wdrożenie systemu informatycznego, 4.wykonanie pełnej integracji systemu ze zintegrowanym systemem informatycznym używanym przez zamawiającego, 5.szkolenie administratorów i użytkowników, 6.opracowanie i dostarczenie dokumentacji wdrożonego rozwiązania. Wymagany zakres funkcjonalny systemu informatycznego powinien obejmować poniższe obszary: 1.Mobilny BOK 2. Obieg Dokumentów 3.Korespondencja seryjna
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie podanym poniżej, tj.: 1.1. Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia polegające na wdrożeniu e-usług tj. dostawie i wdrożeniu co najmniej modułów tożsamych z przedmiotem zamówienia (Mobilny BOK, Obieg Dokumentów, Korespondencja seryjna) o wartości minimum 20.000,00 zł netto każde.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o poniżej określonych kwalifikacjach i doświadczeniu: 1.2.1. 2 osoby - specjalistę ds. wdrożeń posiadającą następujące kwalifikacje: a/ wykształcenie wyższe informatyczne oraz co najmniej 10 letnie doświadczenie we wdrażaniu zintegrowanych systemów informatycznych oraz e-usług, b/ udział jako specjalista ds. wdrożeń w co najmniej jednym projekcie (z podaniem nazw, przedmiotu i zakresu wskazanych projektów) o wartości co najmniej 20.000,00 zł netto, które obejmowały wdrożenie zintegrowanych systemów informatycznych oraz e-usług (w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5. Wykazu dostaw, usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 6 do siwz.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wypełnione tabele z wymaganiami Zamawiającego opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ – deklaracja o posiadaniu (TAK) lub nie (NIE) wymaganych funkcjonalności. Formularz wymagań funkcjonalnych wg załącznika nr 10.
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) wystąpiła uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 2) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu Umowy; 4) w przypadku wydłużenia okresu gwarancyjnego lub rękojmi o dowolny okres; 5) zmiany terminów realizacji Umowy nastąpiły w wyniku zwłoki Wykonawcy w realizacji Umowy w stosunku do terminów przewidzianych Harmonogramem, pod warunkiem dodatkowego spełnienia łącznie następujących warunków: a) Wykonawca wykaże, że zmiana terminu wykonania umowy spowodowana jest sytuacją niezależną od Wykonawcy, b) Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 60 dni przed upływem terminu wykonania Umowy lub odpowiednio innych terminów wynikających z Umowy, o niemożliwości wykonania w terminie przewidzianym; c) Wykonawca zaproponuje akceptowalny przez Zamawiającego nowy termin wykonania Umowy lub czynności określonych w Umowie; 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę. 3. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 nie dotyczy

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Kryterium oceny dodatkowych funkcjonalności systemu
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)