Dostawa jednej fabrycznie nowej prasy kanałowej z pionowym systemem wiązania oraz perforatorem

Publication date 2018-12-31
End date 2019-01-16 00:00:00
Instytucja NOVA Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664987-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 420000006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa jednej fabrycznie nowej prasy kanałowej z pionowym systemem wiązania oraz perforatorem wraz z montażem i dostosowaniem do istniejącego przenośnika załadowczego – lokalizacja (zał. nr 9 do SIWZ).
ROK PRODUKCJI: 2019
DANE TECHNICZNE
Części składowe prasy:
- 1 automatyczna prasa kanałowa
- 1 automatyczne wiązanie
- 1 instalacja hydrauliczna
- 1 sterowanie elektryczne

Nacisk przy 315 bar min. 50 t
Nacisk specyficzny min.59 N/cm2
Wymiary beli ok. 75 do 80 x 100-120 cm x dł. ustawialna
Ilość drutów wiążących 4 sztuki pionowo
Napęd:
- pompy głównej min. 22 kW pompa tłoczkowa
- podajnik drutu min. 3 kW
- wiązarka min. 3 kW
Wydajność pompy min. 160 l/min.
Wydajność:
- teoretyczna 422 m3/h
- w warunkach pracy min. 160 m3/h
Wydajność masowa przy objętości materiału:
- 15 kg/m3 min.2,8 t/h
- 35 kg/m3 min.6,4 t/h
- 50 kg/m3 min.8,6 t/h
Napięcie 3x380-400VAC (+-5%)/3/N/PE/50-60 Hz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b86d4da4-8cfc-4273-b5e4-ac0904095c6a
Biuletyn 664987-N-2018
Zamawiajacy nazwa NOVA Sp. z o.o.
Regon 49187382200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śniadeckich
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 184 421 200
Zamawiajacy fax 018 4421200 w. 6
Zamawiajacy email biuro@nova-ns.eu
Adres strony internetowej narzedzia www.nova-ns.eu, www.bip.malopolska.pl/nova
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nova-ns.eu, www.bip.malopolska.pl/nova
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednej fabrycznie nowej prasy kanałowej z pionowym systemem wiązania oraz perforatorem
Numer referencyjny NV/V/P_Z/11/2018/5031
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa jednej fabrycznie nowej prasy kanałowej z pionowym systemem wiązania oraz perforatorem wraz z montażem i dostosowaniem do istniejącego przenośnika załadowczego – lokalizacja (zał. nr 9 do SIWZ). ROK PRODUKCJI: 2019 DANE TECHNICZNE Części składowe prasy: - 1 automatyczna prasa kanałowa - 1 automatyczne wiązanie - 1 instalacja hydrauliczna - 1 sterowanie elektryczne Nacisk przy 315 bar min. 50 t Nacisk specyficzny min.59 N/cm2 Wymiary beli ok. 75 do 80 x 100-120 cm x dł. ustawialna Ilość drutów wiążących 4 sztuki pionowo Napęd: - pompy głównej min. 22 kW pompa tłoczkowa - podajnik drutu min. 3 kW - wiązarka min. 3 kW Wydajność pompy min. 160 l/min. Wydajność: - teoretyczna 422 m3/h - w warunkach pracy min. 160 m3/h Wydajność masowa przy objętości materiału: - 15 kg/m3 min.2,8 t/h - 35 kg/m3 min.6,4 t/h - 50 kg/m3 min.8,6 t/h Napięcie 3x380-400VAC (+-5%)/3/N/PE/50-60 Hz
Cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Okreslenie warunkow Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zał. 2 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zał. 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że spełnia następujące warunki: a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotu niniejszego zamówienia: zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie dostaw minimum 3 sztuk urządzeń o nacisku min. 50 ton, wyposażonych w automatyczny wybijak materiału, wiązanie pionowe na min. 4 druty, drzwi rewizyjne w komorze prasy pod lejem zasypowym, o wartości min. 600 000,00 zł netto każda dostawa wraz ze wskazaniem miejsc gdzie pracują wymienione maszyny z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – zał. 5 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen KRS lub CEIDG 1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1ustawy. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków przez wykonawcę Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zał. 2 do SIWZ 2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że spełnia następujące warunki: a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotu niniejszego zamówienia: zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie dostaw minimum 3 sztuk urządzeń o nacisku min. 50 ton, wyposażonych w automatyczny wybijak materiału, wiązanie pionowe na min. 4 druty, drzwi rewizyjne w komorze prasy pod lejem zasypowym, o wartości min. 600 000,00 zł netto każda dostawa wraz ze wskazaniem miejsc gdzie pracują wymienione maszyny z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – zał. 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy – zał. nr 1 do SIWZ, do oferty należy załączyć opisy produktów, które mają zostać dostarczone, 2. Rysunek lokalizacji prasy na planie hali (na załączniku nr 9 do SIWZ), 3. Oświadczenie wstępne wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. 2 do SIWZ, 4. Oświadczenie wstępne potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – zał. 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie – kara za nieterminową dostawę - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Oświadczenie – wykaz dostaw - załącznik nr 5 do SIWZ wraz z referencjami. 7. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Oświadczenie grupa kapitałowa - załącznik nr 7 do SIWZ. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 11.1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. c) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na WEZWANIE Zamawiającego dokumenty wymienione w ROZDZIALE IX SIWZ ust. 9.5 pkt. 1 winien przedstawić co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie natomiast dokumenty określone w ROZDZIALE IX SIWZ ust. 9.5 pkt. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. 9. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy (w tym terminu) w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, tj. - zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych, - zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.
IV 4 4 data 2019-01-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)