GuidZP400 |
b86d4da4-8cfc-4273-b5e4-ac0904095c6a
|
Biuletyn |
664987-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
NOVA Sp. z o.o.
|
Regon |
49187382200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śniadeckich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
184 421 200
|
Zamawiajacy fax |
018 4421200 w. 6
|
Zamawiajacy email |
biuro@nova-ns.eu
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.nova-ns.eu, www.bip.malopolska.pl/nova
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nova-ns.eu, www.bip.malopolska.pl/nova
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednej fabrycznie nowej prasy kanałowej z pionowym systemem wiązania oraz perforatorem
|
Numer referencyjny |
NV/V/P_Z/11/2018/5031
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa jednej fabrycznie nowej prasy kanałowej z pionowym systemem wiązania oraz perforatorem wraz z montażem i dostosowaniem do istniejącego przenośnika załadowczego – lokalizacja (zał. nr 9 do SIWZ).
ROK PRODUKCJI: 2019
DANE TECHNICZNE
Części składowe prasy:
- 1 automatyczna prasa kanałowa
- 1 automatyczne wiązanie
- 1 instalacja hydrauliczna
- 1 sterowanie elektryczne
Nacisk przy 315 bar min. 50 t
Nacisk specyficzny min.59 N/cm2
Wymiary beli ok. 75 do 80 x 100-120 cm x dł. ustawialna
Ilość drutów wiążących 4 sztuki pionowo
Napęd:
- pompy głównej min. 22 kW pompa tłoczkowa
- podajnik drutu min. 3 kW
- wiązarka min. 3 kW
Wydajność pompy min. 160 l/min.
Wydajność:
- teoretyczna 422 m3/h
- w warunkach pracy min. 160 m3/h
Wydajność masowa przy objętości materiału:
- 15 kg/m3 min.2,8 t/h
- 35 kg/m3 min.6,4 t/h
- 50 kg/m3 min.8,6 t/h
Napięcie 3x380-400VAC (+-5%)/3/N/PE/50-60 Hz
|
Cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Okreslenie warunkow |
Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zał. 2 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zał. 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że spełnia następujące warunki:
a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotu niniejszego zamówienia: zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie dostaw minimum 3 sztuk urządzeń o nacisku min. 50 ton, wyposażonych w automatyczny wybijak materiału, wiązanie pionowe na min. 4 druty, drzwi rewizyjne w komorze prasy pod lejem zasypowym, o wartości min. 600 000,00 zł netto każda dostawa wraz ze wskazaniem miejsc gdzie pracują wymienione maszyny z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – zał. 5 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
KRS lub CEIDG
1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1ustawy.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków przez wykonawcę
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zał. 2 do SIWZ
2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że spełnia następujące warunki:
a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotu niniejszego zamówienia: zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie dostaw minimum 3 sztuk urządzeń o nacisku min. 50 ton, wyposażonych w automatyczny wybijak materiału, wiązanie pionowe na min. 4 druty, drzwi rewizyjne w komorze prasy pod lejem zasypowym, o wartości min. 600 000,00 zł netto każda dostawa wraz ze wskazaniem miejsc gdzie pracują wymienione maszyny z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – zał. 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy – zał. nr 1 do SIWZ, do oferty należy załączyć opisy produktów, które mają zostać dostarczone,
2. Rysunek lokalizacji prasy na planie hali (na załączniku nr 9 do SIWZ),
3. Oświadczenie wstępne wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. 2 do SIWZ,
4. Oświadczenie wstępne potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – zał. 3 do SIWZ.
5. Oświadczenie – kara za nieterminową dostawę - załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Oświadczenie – wykaz dostaw - załącznik nr 5 do SIWZ wraz z referencjami.
7. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ.
8. Oświadczenie grupa kapitałowa - załącznik nr 7 do SIWZ.
Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 11.1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
c) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na WEZWANIE Zamawiającego dokumenty wymienione w ROZDZIALE IX SIWZ ust. 9.5 pkt. 1 winien przedstawić co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie natomiast dokumenty określone w ROZDZIALE IX SIWZ ust. 9.5 pkt. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
9. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
10. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy (w tym terminu) w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, tj.
- zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych,
- zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2019-01-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 5 okres |
30
|