Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń biurowych

Publication date 2018-12-31
End date 2019-01-08 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664527-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
i innych urządzeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się
w Opisie Przedmiotu Zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dec5f10d-91bf-4168-8dda-5d0031c58045
Biuletyn 664527-N-2018
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego
Regon 112639460000
Zamawiajacy adres ulica Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 26 A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3149700,
Zamawiajacy fax 22 3149900
Zamawiajacy email dzp.bp@amw.com.pl,
Adres strony url www.amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://siwz.amw.com.pl/biuro_prezesa/zamowienia_publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://siwz.amw.com.pl/biuro_prezesa/zamowienia_publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń biurowych
Numer referencyjny BP-DZP.7720.92.2018/103/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy, lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie
Zakresie warunkow udzialu nie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) jest on zobowiązany do aktualizacji oświadczenia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dotyczy każdego z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Istotna zmiana warunków umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Prawa zamówień publicznych, w tym art. 144 ust. 1 Pzp oraz w następujących przypadkach: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa; 2) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; 3) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (nazwy, siedziby, formy prawnej itd.); 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; 5) zmiany formy lub treści wzorów formularzy stanowiących Załączniki do Umowy. 2. Zmiany, o których mowa w pkt.1 ppkt 1) - 2) nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto.
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)