Dostawa materiałów diagnostycznych i drobnego sprzętu diagnostycznego dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

Publication date 2019-03-01
End date 2019-03-01 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Miejscowość Tarnobrzeg
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty chemiczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520104-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 336965000, 331410000, 240000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych i drobnego sprzętu diagnostycznego dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 9 pakietach. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne 33696200-7 Odczynniki do badania krwi 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 24000000-4 Produkty chemiczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do asortymentu będącego substancjami lub preparatami chemicznymi posiadać aktualną kartę charakterystyki. Kopię aktualnych kart charakterystyki należy dostarczyć Zamawiającemu w chwili realizacji pierwszej dostawy. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 5. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba2355ad-0436-4efa-bc8d-d0d6f9fc86f4
Biuletyn 520104-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Regon 31257300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Tarnobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 39-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 158 123 208
Zamawiajacy fax 158 123 209
Zamawiajacy email przetargi@szpitaltbg.pl
Adres strony url www.szpitaltbg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitaltbg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaltbg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Spital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobregu, ul. Szitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów diagnostycznych i drobnego sprzętu diagnostycznego dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer referencyjny WSz-II.4.291.13.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów diagnostycznych i drobnego sprzętu diagnostycznego dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 9 pakietach. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne 33696200-7 Odczynniki do badania krwi 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 24000000-4 Produkty chemiczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do asortymentu będącego substancjami lub preparatami chemicznymi posiadać aktualną kartę charakterystyki. Kopię aktualnych kart charakterystyki należy dostarczyć Zamawiającemu w chwili realizacji pierwszej dostawy. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 5. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: 1) Oświadczenie Wykonawcy dla Pakietu 2 – 7, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ – jeżeli dotyczy przedmiotowego postępowania, że: A) oferowane produkty posiadają odpowiednie dokumenty i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z Ustawą dla wyrobów kwalifikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.), (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów), B) oferowane produkty kwalifikowane jako wyroby medyczne, zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.), zostały wprowadzone do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z art. 58 w/w Ustawy; C) Wykonawca przedłoży wyżej wymienione dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od daty wezwania; 2) Dla Pakietu 2 poz. 3, 6 – 11 Certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE wraz z deklaracją zgodności, a w przypadku sprzętu klasyfikowanego jako wyrób medyczny klasy I deklarację zgodności dla oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.) i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów); 3) Dla Pakietu 1 zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru przez Urząd Rejestracji Wyrobów Medycznych, zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.) i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów). 4) Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania dokumentów określonych w pkt 1) – 3) Wykonawca składa stosowne oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; 5) Dla Pakietu 2 materiały potwierdzające zgodność zaoferowanych parametrów przedmiotu zamówienia, np.: ulotki, katalogi, broszury, wyciągi z instrukcji, itp. Zaleca się aby dokumenty, określone w pkt 2), 3) i 5) były opisane, której pozycji
Inne dokumenty niewymienione Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. B) Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4 A): składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.A), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Przepis pkt 2 stosuje się.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst I. Zmiana cen 1. Wartość brutto asortymentu nie wzrosie przez okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 2 – 3. 2. W przypadku zmiany stawki VAT zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena netto, cena brutto pozostanie niezmienna. 3. Zmiany cen, o których mowa wyżej, mogą nastąpić od daty wejścia w życie stosownych przepisów prawa. Na dokonanie zmiany cen, o których mowa w pkt. 2 musi być sporządzony i podpisany przez obie strony aneks. 4. Obniżenie cen może nastąpić bez uzasadnienia w każdym czasie, ale również wymaga aneksu do umowy. II. Zakres i warunki zmiany umowy 1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) w przypadku określonym w § 9 ust. 2 Projektu umowy; 2) Jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa handlowa dokonana przez producenta asortymentu objętego umową, Zamawiający dopuszcza taką zmianę po uprzednim pisemnym powiadomieniu i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Zamawiającego. 3) W każdym przypadku zmiany nazwy handlowej, o ktorej mowa w pkt 2 cena jednostkowa netto tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zwiększeniu. 2. W razie potrzeby zakupu większej ilości danego asortymentu niż ta, która została określona w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu tego produktu w ramach wartości umowy po cenach jednostkowych, kosztem zmniejszenia ilości innego asortymentu ujętego w danym pakiecie będącego przedmiotem umowy. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. III. Pozostały zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-03-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Odczynniki Mnoklonalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Odczynniki serologiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Odczynniki do systemu oznaczeń immunotransfuzjologicznych mikrometodą ID - SYSTEM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Odczynniki laboratoryjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Drobny sprzęt chemiczny i laboratoryjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Odczynniki techniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Alkohol, Ksylen. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)