Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Publication date 2019-03-05
End date 2019-03-13 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521561-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek ( zwanych również w treści materiałami). Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), w OPZ w SIWZ oraz w warunkach projektu Umowy przedstawionego w Rozdziale 3 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f9cd83a-b71f-4c40-a4e1-f1389e8ff1d1
Biuletyn 521561-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Regon 34005769500000
Zamawiajacy adres ulica Chodkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-064
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 419 100
Zamawiajacy fax 523 608 206
Zamawiajacy email zampub@ukw.edu.pl
Adres strony url www.ukw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ukw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy Adres: 85-064 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 30 Kancelaria Główna, pokój 108, blok „C”
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Numer referencyjny UKW/DZP-281-D-25/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek ( zwanych również w treści materiałami). Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), w OPZ w SIWZ oraz w warunkach projektu Umowy przedstawionego w Rozdziale 3 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy spełnią warunek, jeśli wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia (dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek) o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy) oraz przedstawi dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie lub wykonywanie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 2) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (załącznik nr 7 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ oraz dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej, są: -referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku zaoferowania produktów równoważnych dla potwierdzenia, że oferowane produkty są równoważne: • ISO/IEC 19752 (lub równoważny) – norma określająca wydajność dla wkładów monochromatycznych drukarek laserowych z oznaczeniem, której pozycji formularza cenowego dotyczy; • ISO/IEC 24711 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla kaset z kolorowym i monochromatycznym tuszem do drukarek atramentowych z oznaczeniem, której pozycji formularza cenowego dotyczy; • ISO/IEC 19798 (lub równoważnej) – norma określającą wydajność dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych z oznaczeniem, której pozycji formularza cenowego dotyczy; • Karty charakterystyki/specyfikacje techniczne oferowanych materiałów eksploatacyjnych, z których w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny jest kompatybilny ze sprzętem wskazanym przez Zamawiającego oraz posiada parametry techniczne (kolor, minimalna wydajność) wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca powinien w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której pozycji formularza cenowego dotyczy dokument. W przypadku oferowania przez Wykonawcę Materiałów równoważnych Zamawiający będzie żądał raportu z testów wystawionych przez niezależny od producenta podmiot przeprowadzonych zgodnie z normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712. Zamawiający wymaga załączenia raportów z testów przeprowadzonych zgodnie z normami, a nie na podstawie norm, w którym muszą znaleźć się poniższe informacje: • średnia ilość wydruków, • odchylenie standardowe, • dolna granica przedziału ufności (90%), • data testowania, • liczba testowanych kaset, • liczba kaset użytych w teście, • typ kasety, • informacja czy stosowano procedurę wstrząsania (nie dotyczy atramentów), • tryb drukowania, • liczba urządzeń użytych w teście, • użyty nośnik, • format papieru, • orientacja podawania papieru, • model drukarki, • model komputera, • system operacyjny, • oprogramowanie, • wersja sterownika drukarki, • wersja strony testowej, • codzienne wyłączanie/włączanie zasilania, • interfejs, • kody testowanych wkładów, • numery seryjne drukarek na których przeprowadzono testy, • temperatura w °C, • wilgotność, • sposób połączenia komputera z testową drukarką. Zamawiający nie będzie uznawać dokumentów, które nie będą zawierać wszystkich powyższych informacji lub które będą zawierały sformułowanie, że raport został przygotowany "w oparciu o normę", "na podstawie normy" itp.; zamiast wymaganego badania „zgodnie z normą”. Raporty powinny być sporządzone w z języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Raport z testów wydajności musi być wykonany z użyciem najnowszego sterownika, oprogramowania przeznaczonego dla danego urządzenia na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty z równoważnymi (nie oryginalnymi) materiałami eksploatacyjnymi, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na każdą pozycję oferowanych przez siebie materiałów eksploatacyjnych (zamienników) wraz ze składaną ofertą, certyfikat zgodności technicznej z oryginalnymi produktami, wydany przez jednostki posiadające status „notyfikowanej jednostki certyfikującej/ kontrolującej” na mocy ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. 2004 nr 204 poz. 2087). Wykonawca może składać również zaświadczenia dotyczące wyżej wymienionych wymagań, wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Producent zaoferowanych materiałów równoważnych musi posiadać certyfikat ISO 9001 i 14001 lub innych norm równoważnych w tym zakresie w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji Materiałów. Wykonawca złoży zdjęcia, wszystkich oferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Fotografie muszą być nazwane oznaczeniami (symbolami) oferowanego materiału eksploatacyjnego.
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz cenowy wypełniony w sposób opisany w siwz.2 Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami punktu 8 SIWZ; 3 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty . 5. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo, po otwarciu ofert, a przed wyborem najkorzystniejszej oferty, do żądania od Wykonawców próbek oferowanych produktów w ilości do 5 sztuk, w celu przeprowadzenia praktycznych testów, sprawdzających, czy są one zgodne z opisem przedstawionym przez Zamawiającego w SIWZ. Próbki produktów Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty przekazania przez Zamawiającego stosownego wezwania.
Czy wadium 1
Wadium 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 92150013601213600186020000, z dopiskiem: Wadium – „Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy”, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 4. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna Wykonawca powinien dołączyć do oferty kopię dokumentu oraz oryginał dokumentu w osobnej kopercie, nienumerowany i nieparafowany. 5. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach: 1) w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie podnosi odpowiedzialności skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, 2) w przypadku, gdy po jej podpisaniu zajdzie uzasadniona konieczność zmiany ilości poszczególnych rodzajów asortymentu wskazanych w umowie - dopuszcza się taką zmianę pod warunkiem, że: a) będzie ona dotyczyć tylko zmiany ilości wskazanych w umowie rodzajów asortymentu (ilości jednych kosztem ilości drugich), b) zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, c) zmiana ta nie będzie polegać na wprowadzaniu innych niż wymienione w SIWZ i umowie rodzajów asortymentu, chyba, że będzie to wynikało z konieczności wyrównania wynagrodzenia Wykonawcy, 3) w przypadku, gdy w czasie trwania umowy nie zostanie wykorzystana cała kwota wynagrodzenia Wykonawcy, strony w drodze aneksu mogą przedłużyć termin obowiązywania umowy o okres do czasu wyczerpania wartości umowy, przy czym ceny jednostkowe określone w załączniku do umowy nie ulegną zmianie, 4) jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. 5) jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana numeru katalogowego materiałów, w przypadku zmiany numeru katalogowego, nazwy materiałów, przy zachowaniu ich parametrów, sposobu konfekcjonowania materiałów, w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania, 6) zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e; 7) zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-4 i 6.
IV 4 4 data 2019-03-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)