Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

Publication date 2019-03-05
End date 2019-03-14 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Żyrardów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521533-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Żyrardowie. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2018r. poz. 1751) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2018r. poz. 893).
2. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na adres Starostwa Powiatowego w Żyrardowie: ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, w poniższych ilościach:

1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe – 24.000 szt./2 lata
2. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe – 1.000 szt./2 lata
3. Tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe – 18 szt./2 lata
4. Tablice indywidualne samochodowe dwurzędowe – 2 szt./2 lata
5. Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe – 24 szt./2 lata
6. Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe – 4 szt./2 lata
7. Tablice zabytkowa motocyklowa – 2 szt./2 lata
8. Tablice motocyklowo-ciągnikowe zwyczajne - 750 szt./2 lata
9. Tablice motorowerowe zwyczajne – 450 szt. /2 lata
10. Tablice wtórniki – 500 szt./2 lata
11. Tablice tymczasowe samochodowe zwyczajne – 100 szt. / 2 lata
12. Tablice samochodowe zwyczajne dodatkowe – 150 szt. / 2 lata
13. Tablice samochodowe zmniejszone- 100szt. / 2 lata
3. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości tablic są szacunkowe, a ilość poszczególnych tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zamówienia całej ilości oraz wszystkich rodzajów tablic w ilościach wskazanych w powyższej kalkulacji. Zmniejszenie zakresu zamówienia nie przekroczy 50 % wartości umowy.
4. Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy – pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną - zamówienie do wykonania tablic rejestracyjnych z określeniem: ilości, zakresu i rodzaju tablic rejestracyjnych.
5. Wykonawca zobowiązany będzie odbierać od Zamawiającego wycofane (zużyte) tablice rejestracyjne I złomować je zgodnie z obowiązującymi przepisami, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenia za usługę odbierania i złomowania starych tablic rejestracyjnych.
6. Termin realizacji każdej partii zamówienia będzie następować w czasie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym podanym w dniach. Podany termin nie może przekroczyć siedmiu dni, od daty doręczenia zapotrzebowania Wykonawcy.
7. Realizacja zamówienia wtórników tablic rejestracyjnych nie może przekroczyć dwóch dni, od daty doręczenia zapotrzebowania Wykonawcy.
8. Wykonawca na wyprodukowane i dostarczone Zamawiającemu tablice udziela gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia ich odbioru przez Zamawiającego.
9. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest przez czas trwania umowy do posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.
10. W trakcie trwania umowy wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałej ceny jednostkowej za poszczególne tablice, niezależnie od zamawianych ilości.
11. Zapłata wynagrodzenia będzie następowała sukcesywnie po każdej dostawie na podstawie wystawionych faktur.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4d770d2-a01e-4882-8919-0a70cb3ffbef
Biuletyn 521533-N-2019
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 75015125000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Limanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Żyrardów
Zamawiajacy kod pocztowy 96-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 046 8553717, 8553599, 8554569
Zamawiajacy fax 468 552 021
Zamawiajacy email starostwo@powiat-zyrardowski.pl
Adres strony url www.bip.powiat-zyrardowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat-zyrardowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat-zyrardowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Numer referencyjny ZP.272.2.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Żyrardowie. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2018r. poz. 1751) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2018r. poz. 893). 2. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na adres Starostwa Powiatowego w Żyrardowie: ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, w poniższych ilościach: 1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe – 24.000 szt./2 lata 2. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe – 1.000 szt./2 lata 3. Tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe – 18 szt./2 lata 4. Tablice indywidualne samochodowe dwurzędowe – 2 szt./2 lata 5. Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe – 24 szt./2 lata 6. Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe – 4 szt./2 lata 7. Tablice zabytkowa motocyklowa – 2 szt./2 lata 8. Tablice motocyklowo-ciągnikowe zwyczajne - 750 szt./2 lata 9. Tablice motorowerowe zwyczajne – 450 szt. /2 lata 10. Tablice wtórniki – 500 szt./2 lata 11. Tablice tymczasowe samochodowe zwyczajne – 100 szt. / 2 lata 12. Tablice samochodowe zwyczajne dodatkowe – 150 szt. / 2 lata 13. Tablice samochodowe zmniejszone- 100szt. / 2 lata 3. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości tablic są szacunkowe, a ilość poszczególnych tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zamówienia całej ilości oraz wszystkich rodzajów tablic w ilościach wskazanych w powyższej kalkulacji. Zmniejszenie zakresu zamówienia nie przekroczy 50 % wartości umowy. 4. Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy – pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną - zamówienie do wykonania tablic rejestracyjnych z określeniem: ilości, zakresu i rodzaju tablic rejestracyjnych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie odbierać od Zamawiającego wycofane (zużyte) tablice rejestracyjne I złomować je zgodnie z obowiązującymi przepisami, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenia za usługę odbierania i złomowania starych tablic rejestracyjnych. 6. Termin realizacji każdej partii zamówienia będzie następować w czasie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym podanym w dniach. Podany termin nie może przekroczyć siedmiu dni, od daty doręczenia zapotrzebowania Wykonawcy. 7. Realizacja zamówienia wtórników tablic rejestracyjnych nie może przekroczyć dwóch dni, od daty doręczenia zapotrzebowania Wykonawcy. 8. Wykonawca na wyprodukowane i dostarczone Zamawiającemu tablice udziela gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia ich odbioru przez Zamawiającego. 9. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest przez czas trwania umowy do posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne. 10. W trakcie trwania umowy wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałej ceny jednostkowej za poszczególne tablice, niezależnie od zamawianych ilości. 11. Zapłata wynagrodzenia będzie następowała sukcesywnie po każdej dostawie na podstawie wystawionych faktur.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w lit. a-c. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w lit. a-c niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.).
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 3) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu – zgodnego z treścią Załącznika nr 2, 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570 z późniejszymi zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) pełnomocnictw w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewidywane zmiany określone są w Załączniku Nr 4 do SIWZ - wzorze umowy.
IV 4 4 data 2019-03-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)