„Zakup wyposażenia dla Apteki Szpitalnej oraz dla Oddziałów SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie”

Publication date 2019-03-05
End date 2019-03-13 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521168-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 397111000, 397114209, 429961108, 349284806, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wyposażenia dla Apteki Szpitalnej oraz dla Oddziałów SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie” z podziałem na 11 pakietów

Pakiet 1 –Wyciąg nastołowy ze stelażem
Pakiet 2 – Komora laminarna ze stelażem
Pakiet 3 – Receptura
Pakiet 4 – Witryna chłodnicza
Pakiet 5 – Sprzęt AGD
Pakiet 6 – Lodówka transportowa
Pakiet 7 – Macerator
Pakiet 8 – Pulsoksymetr
Pakiet 9 – Wózek leżący z zabezpieczeniem
Pakiet 10 – Wyposażenie medyczne
Pakiet 11– Wózki na brudną bieliznę

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formie tabelarycznej w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (dalej w treści: OPZ), parametry, wymagania techniczne, warunki graniczne i pożądane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bcbf614e-1caf-420f-b983-9973c5deb82b
Biuletyn 521168-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
Regon 27150341000000
Zamawiajacy adres ulica Strzelców Bytomskich
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 499 115
Zamawiajacy fax 322 413 952
Zamawiajacy email zp@zsm.com.pl
Adres strony url http://www.zsm.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zsm.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zsm.com.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie tradycyjnej papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów - Biuro Podawcze Zespołu Szpitali Miejskich
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup wyposażenia dla Apteki Szpitalnej oraz dla Oddziałów SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie”
Numer referencyjny SP ZOZ ZSM ZP/ 14/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 11
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wyposażenia dla Apteki Szpitalnej oraz dla Oddziałów SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie” z podziałem na 11 pakietów Pakiet 1 –Wyciąg nastołowy ze stelażem Pakiet 2 – Komora laminarna ze stelażem Pakiet 3 – Receptura Pakiet 4 – Witryna chłodnicza Pakiet 5 – Sprzęt AGD Pakiet 6 – Lodówka transportowa Pakiet 7 – Macerator Pakiet 8 – Pulsoksymetr Pakiet 9 – Wózek leżący z zabezpieczeniem Pakiet 10 – Wyposażenie medyczne Pakiet 11– Wózki na brudną bieliznę Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formie tabelarycznej w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (dalej w treści: OPZ), parametry, wymagania techniczne, warunki graniczne i pożądane.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Wypełniony OPZ wg zał. nr 2 do SIWZ - dotyczy wszystkich pakietów. b) Katalog, ulotka, strona z katalogu lub folderu lub inny dokument opisujący oferowany produkt szczegółowo opisujący oferowane wyposażenie celem potwierdzenia jego parametrów technicznych zgodnie z opisem przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w załączniku nr 2 do SIWZ – dotyczy wszystkich pakietów.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej następujące oświadczenia lub dokumenty: a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SIWZ zawierający w szczególności informacje o terminie dostawy, gwarancji i pełnych danych adresowych Wykonawcy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SIWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY część 12 pkt. 12.8) b) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą. c) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”, d) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu 5.12-5.18 SIWZ. Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub emailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości uzależnionej od oferowanego pakietu: Część zamówienia Kwota wadium Pakiet 1 –Wyciąg nastołowy ze stelażem 350,00 zł Pakiet 2 – Komora laminarna ze stelażem 400,00 zł Pakiet 3 – Receptura 480,00 zł Pakiet 4 – Witryna chłodnicza 250,00 zł Pakiet 5 – Sprzęt AGD 45,00 zł Pakiet 6 – Lodówka transportowa 200,00 zł Pakiet 7 – Macerator 1100,00 zł Pakiet 8 – Pulsoksymetr 90,00 zł Pakiet 9 – Wózek leżący z zabezpieczeniem 300,00 zł Pakiet 10 – Wyposażenie medyczne 240,00 zł Pakiet 11– Wózki na brudna bieliznę 200,00 zł Jeżeli oferta zostanie złożona na wszystkie pakiety wówczas wadium wyniesie: 3 655,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset pięćdziesiąt pięć złotych 00/100) 2. W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danego pakietu. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2019r., poz. 310). 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 z dopiskiem: „Zakup wyposażenia dla Apteki Szpitalnej oraz dla Oddziałów SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie” SP ZOZ ZSM ZP/ 14/2019 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, - termin obowiązywania gwarancji, - miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Wadium w formie niepieniężnej (tj. gwarancja lub poręczenie) należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie. 7. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwraca wadium Wykonawcom, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium. 8. Wniosek powinien zawierać nazwę postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych faksem na numer lub (032) 34-99-299, lub pocztą elektroniczną: zp@zsm.com.pl 9. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP. 10. Jeśli oferta Wykonawcy nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości Zamawiający odrzuci ofertę. 11. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) którego oferta została wybrana - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, UPZP co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a) zmiany ceny netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny netto lub brutto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian. b) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących nazwy stron, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron.
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z UPZP nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W związku z powyższym Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert ma prawo zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz jest zobowiązany wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych podczas otwarcia ofert tj. nazwy (firmy) oraz adresów Wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2018 poz. 419) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca zobowiązany jest w treści oferty podać i wyodrębnić dokumenty, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2019-03-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej w treści: SIWZ) (załącznik nr 7). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt. 16 załącznika nr 1 do SIWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 Wyciąg nastołowy ze stelażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Wyciąg nastołowy ze stelażem- 1szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 Komora laminarna ze stelażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Komora laminarna ze stelażem- 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 Receptura
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis W skład Pakietu 3 Receptura wchodzi: Mikser recepturowy -1 szt., Kapsułkarka -1szt., Łaźnia wodna jednostanowiskowa -1 szt., Waga elektroniczna-1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 Witryna chłodnicza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Witryna chłodnicza -4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 Sprzęt AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711420-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis W skład pakietu 5 Sprzęt AGD wchodzi: Płyta grzewcza jednopalnikowa -2 szt., Lodówko- zamrażalka spożywcza -1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 Macerator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42996110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Macerator - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 Pulsoksymetr
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Pulsoksymetr -2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 Wózek leżący z zabezpieczeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Wózek leżący z zabezpieczeniem -1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10 Wyposażenie medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis W skład Pakietu 10 Wyposażenie medyczne wchodzi: Stolik zabiegowy - 1szt., Wózek zabiegowy z szufladą -2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11 Wózki na brudna bieliznę
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis W skład Pakietu 11 Wózki na brudna bieliznę wchodzi: Wózek na odpady medyczne pojedynczy -4 szt., Wózek na odpady medyczne podwójny -1 szt., Wózek na bieliznę brudną/czystą -1szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 Lodówka transportowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Lodówka transportowa- 1szt.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)