GuidZP400 |
e6ab456d-e334-4cfd-b0d0-3cf8708eb43a
|
Biuletyn |
521129-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
|
Regon |
55362100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ułanów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 617 88 88,
|
Zamawiajacy fax |
12 410 43 90
|
Zamawiajacy email |
zampubl@mcoo.krakow.pl,
|
Adres strony url |
www.mcoo.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Gminy Miejskiej Kraków” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - nr identyfikacyjny projektu RPMP.10.01.03-12-0327/16
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mcoo.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcoo.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków - Dziennik Podawczy / Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych i higienicznych w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Gminy Miejskiej Kraków”
|
Numer referencyjny |
MCOO/ZP/RKK/4/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i higienicznych w roku 2019 do placówek szkolnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Gminy Miejskiej Kraków” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z miejscami dostawy zawarty jest w załącznikach nr 4.1. , 4.2. do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
II.9.1) Dot. pkt. II.3): Dotyczy możliwości składania ofert częściowych. II.9.2) Dot. pkt. II.8): Termin realizacji zamówienia (tj. "termin dostawy"): maksymalnie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
III.7.1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.7.2) Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert: Razem z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa:
III.7.2.1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
III.7.2.2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie;
III.7.2.3) Zestawienie asortymentowo- cenowe sporządzone wg zasad określonych w SIWZ
III.7.2.4) Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określono w załącznikach nr 3.1 i 3.2 do SIWZ (wzór umowy)
|
IV 4 4 data |
2019-03-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Na zamówienie składa się zakup i dostarczenie artykułów biurowych w roku 2019 m.in. tablic, ekranów, zszywaczy, dziurkaczy, kalkulatorów do placówek szkolnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków.
Szczegółowy opis artykułów biurowych wchodzących w zakres przedmiotowej części zamówienia wraz z miejscami dostawy określa Załącznik nr 4.1. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły higieniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Na zamówienie składa się zakup i dostarczenie odzieży roboczej i artykułów higienicznych w roku 2019 do placówek szkolnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków.
Szczegółowy opis w/w artykułów wchodzących w zakres przedmiotowej części wraz z miejscami dostawy określa Załącznik nr 4.2. do SIWZ.
|
| |