Dostawa artykułów biurowych i higienicznych w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Gminy Miejskiej Kraków”

Publication date 2019-03-05
End date 2019-03-21 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521129-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i higienicznych w roku 2019 do placówek szkolnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Gminy Miejskiej Kraków” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z miejscami dostawy zawarty jest w załącznikach nr 4.1. , 4.2. do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6ab456d-e334-4cfd-b0d0-3cf8708eb43a
Biuletyn 521129-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
Regon 55362100000000
Zamawiajacy adres ulica Ułanów
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 617 88 88,
Zamawiajacy fax 12 410 43 90
Zamawiajacy email zampubl@mcoo.krakow.pl,
Adres strony url www.mcoo.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Gminy Miejskiej Kraków” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - nr identyfikacyjny projektu RPMP.10.01.03-12-0327/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mcoo.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcoo.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków - Dziennik Podawczy / Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych i higienicznych w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Gminy Miejskiej Kraków”
Numer referencyjny MCOO/ZP/RKK/4/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i higienicznych w roku 2019 do placówek szkolnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli szkół prowadzących kształcenie ogólne na terenie Gminy Miejskiej Kraków” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z miejscami dostawy zawarty jest w załącznikach nr 4.1. , 4.2. do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow II.9.1) Dot. pkt. II.3): Dotyczy możliwości składania ofert częściowych. II.9.2) Dot. pkt. II.8): Termin realizacji zamówienia (tj. "termin dostawy"): maksymalnie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione III.7.1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. III.7.2) Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert: Razem z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: III.7.2.1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; III.7.2.2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; III.7.2.3) Zestawienie asortymentowo- cenowe sporządzone wg zasad określonych w SIWZ III.7.2.4) Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Określono w załącznikach nr 3.1 i 3.2 do SIWZ (wzór umowy)
IV 4 4 data 2019-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Na zamówienie składa się zakup i dostarczenie artykułów biurowych w roku 2019 m.in. tablic, ekranów, zszywaczy, dziurkaczy, kalkulatorów do placówek szkolnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków. Szczegółowy opis artykułów biurowych wchodzących w zakres przedmiotowej części zamówienia wraz z miejscami dostawy określa Załącznik nr 4.1. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Na zamówienie składa się zakup i dostarczenie odzieży roboczej i artykułów higienicznych w roku 2019 do placówek szkolnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków. Szczegółowy opis w/w artykułów wchodzących w zakres przedmiotowej części wraz z miejscami dostawy określa Załącznik nr 4.2. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy (T)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)