Dostawy środków czystości

Publication date 2019-03-06
End date 2019-03-15 00:00:00
Instytucja Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale
Miejscowość Inowłódz
Województwo łódzkie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522186-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

środki czyszczące, zmiotki, pasty i proszki czyszczące, preparaty do odświeżania powietrza, papier toaletowy, mydło, środki do prania

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eece6d20-d21f-46b2-b503-10f545fbd35b
Biuletyn 522186-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale
Regon 32790700000000
Zamawiajacy adres ulica Spała, ul. Mościckiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Inowłódz
Zamawiajacy kod pocztowy 97-215
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 044 724-23-46
Zamawiajacy email cosspala@spala.cos.pl
Adres strony url www.cos.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytucja gospodarki budżetowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.cos.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.cos.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie przewiduje składania ofert w formie elektronicznej. Wymagane jest złożenie ofert pisemnych
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale, Al. Prez. I. Mościckiego 6, 97-215 Inowłódz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy środków czystości
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu środki czyszczące, zmiotki, pasty i proszki czyszczące, preparaty do odświeżania powietrza, papier toaletowy, mydło, środki do prania
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do siwz
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W trakcie realizacji dostawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów treści umowy w następującym przypadku: a) Zmianę marki dostarczanych produktów w razie niedostępności na rynku produktu z oferty spowodowanej wstrzymaniem, zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku; zamiana marki produktu, nie może pociągać za sobą zmiany ceny, przy czym jakość proponowanej marki musi być równorzędna lub lepsza od zaproponowanej w ofercie (zmiana w trybie art. 144 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp); b) W przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury (pojemności) niż określona w ofercie Wykonawcy, dopuszcza się w czasie trwania umowy zmianę gramatury produktów konfekcjonowanych – po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. Ceny jednostkowe produktów konfekcjonowanych o zmienionej gramaturze zostaną przeliczone proporcjonalnie do cen podanych w ofercie Wykonawcy- bez zwiększenia ogólnej wartości umowy (zmiana w trybie art. 144 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp); c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, w tym przypadku strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia brutto przy niezmienionej cenie netto o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku (zmiana w trybie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp); d) zwiększenia wartości umowy do wysokości nie przekraczającej 10% wynagrodzenia umownego o którym mowa w § 1 ust. 1 (zmiana w trybie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp); e) w przypadku niewyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania strony mogą przedłużyć niniejsza umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 2 miesięcy (zmiana w trybie art. 144 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp);
IV 4 4 data 2019-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria jakość oferowanych produktów
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)