Dostawa dwóch zestawów ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy

Publication date 2019-03-06
End date 2019-03-15 00:00:00
Instytucja Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522176-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę dwóch zestawów ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy zgodnie z charakterystyką przedstawioną w załączniku nr 6a i 6b do SIWZ.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części, jednocześnie dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych:
część I – pierwszy zestaw ratowniczych narzędzi hydraulicznych
część II – drugi zestaw ratowniczych narzędzi hydraulicznych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 64b8152f-3b73-4151-bfbc-bfc267f7a033
Biuletyn 522176-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Regon 90585370000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Glinki
Zamawiajacy adres numer domu 86
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-861
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 498 400
Zamawiajacy email sppspbydgoszcz@straz.gov.pl
Adres strony url www.sppsp.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sppsp.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podoficerska PSP w Bydgoszczy, ul. Glinki 86
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa dwóch zestawów ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy
Numer referencyjny SPT.2370.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę dwóch zestawów ratowniczych narzędzi hydraulicznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy zgodnie z charakterystyką przedstawioną w załączniku nr 6a i 6b do SIWZ. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części, jednocześnie dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych: część I – pierwszy zestaw ratowniczych narzędzi hydraulicznych część II – drugi zestaw ratowniczych narzędzi hydraulicznych
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagany oryginał dokumentu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagany oryginał dokumentu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wypełniony formularz ofertowy. Wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu. Do formularza ofertowego należy dołączyć wypełniony opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6a i 6b do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 ustawy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 ustawy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu. 4. Pełnomocnictwo jeśli jest wymagane. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. 5. Potwierdzenie wpłaty wadium. Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 6. Świadectwo CNBOP. Oryginał lub kopie aktualnego świadectwa CNBOP na zaproponowany sprzęt potwierdzoną za zgodność z oryginałem. W przypadku braku aktualnego świadectwa CNBOP na wymagany sprzęt na dzień złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do formularza ofertowego oświadczenia, iż będzie posiadał takie świadectwo na dzień dostawy sprzętu. 7. Specyfikacja techniczna. Opis techniczny zaproponowanych urządzeń potwierdzający wymagane parametry zgodnie z załącznikiem nr 6a i 6b do SIWZ, foldery katalogowe, zdjęcia poglądowe.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu.
Czy wadium 1
Wadium Na I część przetargu - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Na II część przetargu - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Konto bankowe: NBP o/o Bydgoszcz nr: 40 1010 1078 0091 4613 9120 0000. Wykonawca, który złoży oferty na dwie części przetargu musi wpłacić 4 000,00 zł. wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na poniższych warunkach: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem, wcześniejszym zrealizowaniem dostawy lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) zmiany umowy polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 3) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, 4) sytuacji, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a korzystnych dla Zamawiającego, 5) zaistnienia omyłki pisarskiej, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia oraz powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji, 6) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest tak zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa, 7) ponadto Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie: • Procedury odbiorowej przedmiotu zamówienia. • Procedury szkoleniowej przedmiotu zamówienia. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, są uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia.
IV 4 4 data 2019-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część I – pierwszy zestaw ratowniczych narzędzi hydraulicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 6a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część II – drugi zestaw ratowniczych narzędzi hydraulicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 6b do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Ocena techniczna
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji oraz bezpłatny przegląd i serwis w trakcie trwania gwarancji
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)