GuidZP400 |
5abe7f44-ff6b-4c86-960f-2ca3a68d9687
|
Biuletyn |
522047-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
|
Regon |
28861000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
M. Skłodowskiej - Curie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-276
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 831 83 88
|
Zamawiajacy fax |
85 831 86 91
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@poczta-usk.pl
|
Adres strony url |
www.usk.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.usk.bialystok.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usk.bialystok.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej na adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A, 15-276 Białystok, Zamówienia Publiczne, Administracja, pok. nr 44
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na okres 3 miesięcy
|
Numer referencyjny |
17/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na okres 3 miesięcy
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) opisy techniczne, katalogi oferowanych wyrobów jednorazowego użytku potwierdzające spełnianie warunków/parametrów granicznych określonych przez Zamawiającego
b) dokumenty potwierdzające, że zaoferowany asortyment może być stosowany przy wykonywaniu i podawaniu leków cytostatycznych - dotyczy Pakietu nr 25
c) próbki, w zakresie:
Pakiet nr 1, 2, 3 (Strzykawki): po 2 szt. do każdej pozycji
Pakiet nr 10 (Łyżka do laryngoskopu): 1 szt. w rozm. 4
Pakiet nr 12 (Cewniki do odsysania): po 5 szt. do pozycji 4 i 5
Pakiet nr 14 (Koreczki): po 5 szt. do pozycji 2 i 3
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w okolicznościach określonych w art. 144 Prawa Zamówień Publicznych, w tym na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych poprzez:
1) obniżenie wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość Towaru;
2) zmianę cen jednostkowych poszczególnych Towarów w przypadku promocji lub obniżki cen, obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga aneksu do Umowy;
3) obniżenie ceny brutto Towaru, w szczególności w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub zaistnienia innych okoliczności powodujących zmniejszenie po stronie Wykonawcy kosztów wykonania Umowy;
4) dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonywanie Umowy;
5) zmianę terminów wykonania Umowy w przypadku opóźnienia Wykonawcy w wykonaniu Umowy, jeżeli taka zmiana prowadzi do zmiany innych postanowień Umowy korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności poprzez obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy;
6) zmianę terminów wykonania Umowy o szacowany czas pozwalający wyczerpać Wartość Umowy, gdy Zamawiający nie wykorzysta Towarów w ilości określonej w Załączniku nr 1 w okresie obowiązywania Umowy z zastrzeżeniem, że termin wykonania Umowy nie może być dłuższy niż cztery lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego Przedmiot Umowy;
7) zmianę limitów ilościowych zamawianych Towarów w stosunku do określonych w poszczególnych częściach Załącznika nr 1, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie, bez wzrostu wartości brutto Umowy, w przypadku wskazania potrzeby takiej zmiany przez Zamawiającego, Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na taką zmianę;
8) zmianę asortymentu Towarów, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania produkcji poszczególnych Towarów, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia Umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w szczególności określone w Umowie i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od Towaru, i cenie nie wyższej niż Towaru;
9) zmianę parametrów bądź innych cech charakterystycznych Towaru, w tym zmianę numeru katalogowego lub nazwy własnej, zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony w stosunku do Towaru albo wystąpi przejściowy brak Towaru, przy czym będzie to produkt o parametrach nie gorszych od Towaru, a jego cena nie wyższa niż Towaru;
10) zmianę cen jednostkowych opakowania Towarów objętych Umową w przypadku zmiany wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej Umową (dotyczy także zakupu interwencyjnego).
2. Jeżeli zmiany określone w ust. 1 pkt 8 - 10 następują na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykazania, że przesłanki zmiany Umowy zostały niewątpliwie spełnione.
3. Obniżenie ceny brutto Towaru może nastąpić w każdym czasie i następuje od dnia zmiany przepisów, a w pozostałych przypadkach od dnia wpłynięcia do Zamawiającego informacji Wykonawcy w tym przedmiocie.
4. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawek podatku VAT wynikających z Umowy. Nowa cena obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających nową (obniżoną) stawkę podatku VAT i nie wymaga aneksu.
5. W przypadkach określonych w ust. 3 – 4, Strony zobowiązują się zmienić treść dokumentu Umowy, do stanu wynikającego z zajścia okoliczności określonych w ust. 3 – 4, w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiedzy o tych okolicznościach.
|
IV 4 4 data |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Igły
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, leków światłoczułych i krwi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dreny i końcówki do odsysania pola operacyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Igły do znieczuleń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Łyżka do laryngoskopu światłowodowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki do dróg oddechowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Kaniule
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Kaniule i koreczki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Filtry oddechowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Końcówka aspiracyjna typu frazier
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do ssaków próżniowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do ssaków próżniowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do inwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Rurki intubacyjne i tracheotomijne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Bezigłowy port dostępu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy urologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe obwody oddechowe do respiratorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe obwody oddechowe do aparatów do znieczulania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
System do cytostatyków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Smoczki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
|
| |