Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na okres 3 miesięcy

Publication date 2019-03-06
End date 2019-03-15 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522047-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na okres 3 miesięcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5abe7f44-ff6b-4c86-960f-2ca3a68d9687
Biuletyn 522047-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
Regon 28861000000000
Zamawiajacy adres ulica M. Skłodowskiej - Curie
Zamawiajacy adres numer domu 24A
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-276
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 831 83 88
Zamawiajacy fax 85 831 86 91
Zamawiajacy email zamowienia@poczta-usk.pl
Adres strony url www.usk.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.usk.bialystok.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk.bialystok.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej na adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A, 15-276 Białystok, Zamówienia Publiczne, Administracja, pok. nr 44
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na okres 3 miesięcy
Numer referencyjny 17/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na okres 3 miesięcy
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) opisy techniczne, katalogi oferowanych wyrobów jednorazowego użytku potwierdzające spełnianie warunków/parametrów granicznych określonych przez Zamawiającego b) dokumenty potwierdzające, że zaoferowany asortyment może być stosowany przy wykonywaniu i podawaniu leków cytostatycznych - dotyczy Pakietu nr 25 c) próbki, w zakresie: Pakiet nr 1, 2, 3 (Strzykawki): po 2 szt. do każdej pozycji Pakiet nr 10 (Łyżka do laryngoskopu): 1 szt. w rozm. 4 Pakiet nr 12 (Cewniki do odsysania): po 5 szt. do pozycji 4 i 5 Pakiet nr 14 (Koreczki): po 5 szt. do pozycji 2 i 3
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w okolicznościach określonych w art. 144 Prawa Zamówień Publicznych, w tym na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych poprzez: 1) obniżenie wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość Towaru; 2) zmianę cen jednostkowych poszczególnych Towarów w przypadku promocji lub obniżki cen, obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga aneksu do Umowy; 3) obniżenie ceny brutto Towaru, w szczególności w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub zaistnienia innych okoliczności powodujących zmniejszenie po stronie Wykonawcy kosztów wykonania Umowy; 4) dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonywanie Umowy; 5) zmianę terminów wykonania Umowy w przypadku opóźnienia Wykonawcy w wykonaniu Umowy, jeżeli taka zmiana prowadzi do zmiany innych postanowień Umowy korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności poprzez obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy; 6) zmianę terminów wykonania Umowy o szacowany czas pozwalający wyczerpać Wartość Umowy, gdy Zamawiający nie wykorzysta Towarów w ilości określonej w Załączniku nr 1 w okresie obowiązywania Umowy z zastrzeżeniem, że termin wykonania Umowy nie może być dłuższy niż cztery lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego Przedmiot Umowy; 7) zmianę limitów ilościowych zamawianych Towarów w stosunku do określonych w poszczególnych częściach Załącznika nr 1, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie, bez wzrostu wartości brutto Umowy, w przypadku wskazania potrzeby takiej zmiany przez Zamawiającego, Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na taką zmianę; 8) zmianę asortymentu Towarów, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania produkcji poszczególnych Towarów, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia Umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w szczególności określone w Umowie i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od Towaru, i cenie nie wyższej niż Towaru; 9) zmianę parametrów bądź innych cech charakterystycznych Towaru, w tym zmianę numeru katalogowego lub nazwy własnej, zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony w stosunku do Towaru albo wystąpi przejściowy brak Towaru, przy czym będzie to produkt o parametrach nie gorszych od Towaru, a jego cena nie wyższa niż Towaru; 10) zmianę cen jednostkowych opakowania Towarów objętych Umową w przypadku zmiany wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej Umową (dotyczy także zakupu interwencyjnego). 2. Jeżeli zmiany określone w ust. 1 pkt 8 - 10 następują na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykazania, że przesłanki zmiany Umowy zostały niewątpliwie spełnione. 3. Obniżenie ceny brutto Towaru może nastąpić w każdym czasie i następuje od dnia zmiany przepisów, a w pozostałych przypadkach od dnia wpłynięcia do Zamawiającego informacji Wykonawcy w tym przedmiocie. 4. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawek podatku VAT wynikających z Umowy. Nowa cena obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających nową (obniżoną) stawkę podatku VAT i nie wymaga aneksu. 5. W przypadkach określonych w ust. 3 – 4, Strony zobowiązują się zmienić treść dokumentu Umowy, do stanu wynikającego z zajścia okoliczności określonych w ust. 3 – 4, w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiedzy o tych okolicznościach.
IV 4 4 data 2019-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Strzykawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Strzykawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Strzykawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Igły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, leków światłoczułych i krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dreny i końcówki do odsysania pola operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestawy medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Igły do znieczuleń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Łyżka do laryngoskopu światłowodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Cewniki do dróg oddechowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Kaniule
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Kaniule i koreczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Filtry oddechowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Końcówka aspiracyjna typu frazier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Akcesoria do ssaków próżniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Akcesoria do ssaków próżniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zestawy do inwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Rurki intubacyjne i tracheotomijne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Bezigłowy port dostępu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zestawy urologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Jednorazowe obwody oddechowe do respiratorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Jednorazowe obwody oddechowe do aparatów do znieczulania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa System do cytostatyków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Smoczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz oferty
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Warunki płatności
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)