GuidZP400 |
a72c8465-c2d1-4cc5-ae5a-567538cf84d0
|
Biuletyn |
522012-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
|
Regon |
14198346000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ludwika Kondratowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-242
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48223265353
|
Zamawiajacy fax |
+48223265834
|
Zamawiajacy email |
dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
|
Adres strony url |
www.bordnowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest Województwo Mazowieckie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa,
http://www.mazovia.pl.
Postępowanie prowadzone jest przez Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie sp. z z o.o. działający na podstawie udzielonego przez Województwo Mazowieckie pełnomocnictwa do wykonywania w jego imieniu, jako Zamawiającego, wszelkich czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zakres przedmiotowy zamówienia, umocowanie do działania w imieniu i na rzecz Województwa Mazowieckiego wynika z Umowy nr CG-R.III.ZP.U.279.92.2018.MK i stosownego pełnomocnictwa z dnia 14.12.2018.
Pełnomocnik Zamawiającego:
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
ul. Kondratowicza 8
03-242 Warszawa
tel. 22 326 55 64, faks 22 326 58 34,
Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego:
http://www.bip.brodnowski.pl
e-mail: dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.brodnowski.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
kurier, poczta, osobiście
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi autoryzowanego serwisu urządzeń HPE
|
Numer referencyjny |
MSB/PN/29/03/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi autoryzowanego serwisu urządzeń HPE których zakres i przedmiot został określony w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Aktualny certyfikat potwierdzający poziom partnerstwa z firmą Hewlett Packard Enterprise (HPE).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ – termin płatności – kryterium oceny ofert nr 2.
Wypełniony załącznik nr 6A do SIWZ – dostępność usługi – kryterium oceny ofert nr 3.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na korzyść Zamawiającego
w zakresie:
1) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych
w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego,
2) zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów ustawy,
3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy,
w przypadku:
1) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|