GuidZP400 |
b2fb88cb-683a-4663-931f-fde784a76a3b
|
Biuletyn |
522020-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
|
Regon |
35137588600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wielicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
265
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-663
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 582 011
|
Zamawiajacy fax |
126 581 081
|
Zamawiajacy email |
usd_zp@inetria.pl
|
Adres strony url |
bip.usdk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.usdk.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa próżniowo - aspiracyjnego zamknietego układu do pobierania krwi wraz z dzierżawą półautomatycznego czytnika OB i wirówki
|
Numer referencyjny |
EZP-271-2-31/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy próżniowo – aspiracyjnego zamkniętego układu do pobie-rania krwi wraz z dzierżawą półautomatycznego czytnika OB i wirówki, z uwzględnieniem bieżących potrzeb zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawierają Załączniki nr 3 do SIWZ – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
235415,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;
2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dopuszczenie do obrotu wymagane prawem z uwzględnieniem ustawy o wyrobach medycznych z dnia
20.05.2010r. – o ile dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 5 ppkt.1 niniejszego rozdziału składa dokument wystawiony w kraju, w któ-rym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonaw-cy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce za-mieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian w treści umowy określa załącznik nr 1 i 1A do SIWZ (IPU).
|
IV 4 4 data |
2019-03-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:45
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Wypełniony i podpisany Formularz – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia – za-łącznik nr 3 do SIWZ,
3) Wypełnione i podpisane załączniki nr 4 i 4a SIWZ,
4) Stosowne Pełnomocnictwo,
5) Oświadczenie producenta o kompatybilności elementów systemu w przypadku zaoferowania produktów od różnych producentów,
6) Oświadczenie producenta, że zaoferowane probówko – strzykawki do surowicy mają zapewnić pozyskiwanie surowicy w okresie 20-30 min,
7) Materiały informacyjne, w szczególności: ulotki, katalogi, foldery reklamowe lub instrukcje obsługi oferowanych produktów dla potwierdzenia i weryfikacji informacji zawartych w formularzu cenowym,
8) Próbki oferowanych produktów.
|